Online Porsche pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elke foto die je wil posten.
      Mooie foto gezien online? Plaats hem gewoon hierbij als één van de vele replies.

Hier alvast de aftrap…

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-10.jpg

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-06.jpg

1_1400x1050.jpg

SpeedsterSCCoupe1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,217)
      • en gewoon antwoorden komt ge ergens anders terecht :-)))

Zal een glitch zijn in de forumsoftware.
          Als je bij het overzicht over het onderwerp “hoovert” zie je dat het origineel onderwerp in een thread bij Porsche Foto’s stond.
          Daar had rudisunshine dan ook zijn voorstelling geplaatst welke Jollie edelmoedig afgesplitst heeft en in de juiste categorie geplaatst. :salut:

[i]
            261 Reacties emo
            Voorstelling rudisunshine
            Categorie: Stel jezelf even voor !
            Onderwerp gestart op 8 maanden 12 uren geleden door Mushroom

Pagina:
            1

20
            21
            22

5272 Bekeken
            Igordiver’s Profielfoto Laatste bericht door Igordiver
            10 minuten geleden [/i]

En toch zie ik hier maar 3 posts ??
            Is dit alleen bij mij zo ?

Na 2 maanden studiotijd met mij band ben ik mij terug aan t inlezen se… Een shark erbij…
              Welkom

Na 2 maanden studiotijd met mij band ben ik mij terug aan t inlezen se… Een shark erbij… :up:
                Welkom
                Fout geparkeerd precies hier 😀

Toch wel 😳
                  Het enige verschil bij mij is dat ik s’nachts wakker lig voor wat ik nog allemaal moet doen aan de P

PT

Herkenbaar voor sommigen ?

image_2013-10-10.jpg

het is een PDK :lekker:

[quote=”de zwarte pijl” post=144964]het is ééntje met heel weinig km ‘s :coolness:[/quote]
                        Daar zou ik nog maar niet zo zeker van zijn ,wie weet is die de teller al een paar keer rond geweest 😈

Ik wist ook niet dat een rood interieur er zo mooi kon uitzien :up:

Awel, ik ben onder de indruk van het interieur.
                            Je wordt er bijna stil van.

[quote=”de zwarte pijl” post=144964]het is ééntje met heel weinig km ‘s :coolness:[/quote]

😀 😀 😀

het is ééntje met heel weinig km ‘s :coolness:

PB

[quote=”python” post=144916]Eeuuhhh…boxster…welke boxster ??? 😯 😯 😯
                                  Ik zal nog eens goed kijken of ik een boxster zie ! :sarcastisch[/quote]
                                  Psst, ik zie een rode. 😉

Ze moet er zelf een beetje van kwijlen precies 😉

15 reacties aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,217)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.