Online Porsche pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elke foto die je wil posten.
    Mooie foto gezien online? Plaats hem gewoon hierbij als één van de vele replies.

Hier alvast de aftrap…

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-10.jpg

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-06.jpg

1_1400x1050.jpg

SpeedsterSCCoupe1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 976 tot 990 (van in totaal 1,217)
    • En ik kan ni lezen :applaus:

[quote=”Mushroom” post=140582]Ik wel, maar ik onthou niet alles 😳 :cry:[/quote]

Alhoewel Mush de laatste tijd is het beter . 😉

Ik wel, maar ik onthou niet alles 😳 😥

Ah oke, sorry lees ook nie alles hier zulle 😳 😳 😳

Geen nieuwke maar een oudje en al een tijdje terug.

Al uitgebreid aan bod geweest hier.

😕 😕 😕

Nieuwke gekocht mss???????????

914_036_002.jpg

Om onze nieuwe avatar te testen. :coolness: :think:

Maakt nie uit ,ik vin hem prachtig ! :first:

Je weet dat die 2 laatste foto’s van een schaalmodel zijn? :engeltje: :drink:

naamloos3.png

911Fuchs-vi.jpg

z4766.jpg

porsche_356_outlaw.jpg

Als ik zie wat de Co2 uitstoot is bij een nieuwe Boxster of bij de 911 carrera S met 400 pk met pdk (205 gr Co2 ) dan vind ik dat Porsche heel goed bezig is .
                            Kijk eens wat ze doen met een panamera hybrid ,binnen afzienbare tijd komt er ook een 911 hybride .

:first: :first: :first:

Porsche gaat nu toch uitkomen met een model onder de Boxster.
                                Het model zal beschikken over een 4-cyl motor (watergekoeld) met 200 PK aan boord.
                                Volgens CEO Zwiebelking zal dit model de leemte vullen tussen de vermogende moeders en de niet vermogende. Er is voldoende ruimte voor 4 personen en een paar voetbalschoenen of balletoutfit waardoor Porsche dus volledig de “familie-kant” opgaat.
                                Een praktisch niet gecamoufleerd model werd reeds gespot…

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/32369_4873044111036_1474857392_n.jpg

Is logisch natuurlijk dat ze minder verkopen. Hoewel ik toch de
                                  indruk heb dat de mensen terug minder en minder naar het voordeel
                                  alle aard kijken. Als ze iets willen kopen ze het, in de meeste gevallen.
                                  Als je ziet welke belachelijk lage co2 uitstoot sommige wagens hebben moet
                                  Porsche toch ook vrij makkelijk iets aan hun uitstoot kunnen doen zonder
                                  dat de prestaties hier onder lijden.

15 reacties aan het bekijken - 976 tot 990 (van in totaal 1,217)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.