Online Porsche pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elke foto die je wil posten.
      Mooie foto gezien online? Plaats hem gewoon hierbij als één van de vele replies.

Hier alvast de aftrap…

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-10.jpg

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-06.jpg

1_1400x1050.jpg

SpeedsterSCCoupe1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 1,217)
      • 0433_c01419861f_b1176815604.jpg

964R1302634560.jpg

1997-Porsche-993-C4S-Passanger-1024x768.jpg

6708_505423706170741_902541097_n.jpg

Foto van de Spa 6 Hours in 2009

De nieuwe ijstijd zou naar het schijnt begonnen zijn… :popcorn:

Je hebt toch een setje winterbanden? Ook leuk hoor 😉

Morgen gaat de targa naar de garage van mijn vriend waar we hem de nodige TLC gaan geven de komende maanden. Echt weer om met een vintage RDW elfje met zeer boekige, slecht afgestelde motor en geen te beste remmen door te gaan…

Waar is de lente ?
                Waar is de zon ?
                Bijna ?
                Ik denk dat ze niet meer zal komen…
                Ik wil rijden !!!!!!!!!!

XXX

Lijkt me precies een Amerikaanse versie :geek:

Pas op man, 720pk in zo een lightweight kas…

Zou kunnen, hij heeft toch wel wat race-allures imo! :mrgreen: :first:

pas maar op, het is zeker een Pre-serie 😆

‘k Heb mij gisteren nog ne Porsche gekocht!! :relaxman:
                          ‘t COC is er niet bij maar ik verwacht geen problemen als je ziet in welke staat hij is :up:

734329_10151506808867389_775641850_n.jpg

8)

Beetje zitten spelen met een oude foto :

Die dennengroene (van porsche zelf is origineel)Heb ik zelf ooit mogen bewonderen. Die andere van Jay Leno is achteraf omgebouwd van cabriolet naar speedster. Maar wel door porsche, maar dus niet origineel zo geleverd.

[quote=”Funny” post=125452]… en de andere wagen zit ergens in Amerika. 😉
                                .. . ;)[/quote]

Jay Leno 😉

Inderdaad van de 993 speedster zijn er 2 gemaakt ,1 voor de familie Porsche en de andere wagen zit ergens in Amerika. 😉
                                  Een heel groot toeval dat je een echte 993 speedster treft . 😉

Mijn mening zijn er 2 gemaakt 1 in het bezit van f.a. Porsche en nog ene in zilvergrijs http://youtu.be/39bg7bWFa1o :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 1,217)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.