Online Shop

Home Forum Porsche Links Online Shop

• Maker
    Discussie

• Pascal VB
    Deelnemer

Iemand ervaring met deze online shop ?

Zeer uitgebreid en de prijzen zijn zeker niet buitensporig.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
    • XXX

Inderdaad, ook zeeeer goede ervaring mee. Aangename site om te zoeken duidelijke opstelling van uw bestelling en correct qua leveren. Voor mij een A+ :driver:

Bestel ook altijd alles via Rose Passion.
          Nog nooit problemen gehad, niet in verband met de levering noch bij de kwaliteit van het geleverde.
          Hebben een top tracking systeem waarbij je het pakket stap voor stap kan volgen tot bij je deur :up:
          Betalen doe ik altijd met Visa, of het met een overschrijving ook kan betwijfel ik.

ik wil bestellen op rose passion,maar ik zie nergens op de site vermeld staan dat het mogelijk is om via overschrijving te betalen

iemand ervaring mee?
            vooralleer ik op ”bestellen” klik toch even me zeker nemen :first:

PB

Ik heb ze ook voor dat geld bij de OPC gehaald.

Voor die prijs koop je gewoon originele bij Porsche zelf .

Is dezelfde prijs dan bij Porsche zelf.
                  Kan je evengoed bij ‘n dealer eens binnenstappen 😉
                  Ik weet geen ander adres, heb hetzelfde afgedokt voor mijn nieuwe verleden jaar.

Ik was op zoek naar 4 wieldopjes met gekleurd embleem. Kosten bij Rose Passion 4 x 43,3 = 173 euros. Zien er wel origineel uit maar vind ik nogal prijzig.

Iemand een ander adres en betere prijs?

Laatste stukken voor de revisie van mijn 928 ook besteld bij Rosepassion,scherpe prijs en prima levering. Moet wel vermelden dat een paar dagen later de veren van mijn handremschoen afbraken ik de stukken heb besteld bij PCA, zelfde prijs als bij Rosepassion en het voordeel dat ik ze een dag later al had. Vanaf nu ga ik toch altijd eerst ff informeren bij PCA. (ben nogal nen ongeduldige 😮 )

ken

[quote=”patrickvb” post=116092][quote=”ken” post=116084]die Franse site[/quote]
                        Bestaat ook in ‘t Nederlands: http://www.rosepassion.com/nl/sel
                        ;)[/quote]

😀
                        heb de Nederlandstalige versie ondertussen ook gevonden van die Franse site 😉

er zijn er bljkbaar nog een goede sites bijgekomen

Ik heb nu nog niet echt dure stukken besteld en een paar stukken die ik besteld heb waren afgeprijsd dus net iets goedkoper. O.a. 2 relais die 25% goedkoper waren en dus de prijs drukte.Maar klopt wel van die BTW!! En de verzendkosten!!!

[quote=”Fabio” post=116160]Of http://www.fvd.de in Duitsland. Meestal goedkoper dan rose passion. Hangt dan ook van stuk tot stuk af. :D[/quote]

Ik heb nog nooit een onderdeel gevonden dat goedkoper was op FVD dan op Rose Passion !! De Duitsers plaatsen ook de prijzen zonder BTW, in uw afrekening komt daar dus nog een mooie lap bij + de verzendingskosten 😯

Elferteile ( nu GTR Parts ) is dan een stuk goedkoper, maar net als bij FVD zijn deze rubbers etc. meestal namaak onderdelen die soms (te) sterk afwijken van het origineel…

Mijn bescheiden meening !

Ik vergelijk altijd beide als ik iets koop. Beide sites heel gebruiksvriendelijk.

Maar volgens Porschefabian wel goede prijzen…

Of http://www.fvd.de in Duitsland. Meestal goedkoper dan rose passion. Hangt dan ook van stuk tot stuk af. Maar wel een prima service die Duitsers. 😀

Die stukken passen niet want hun stuur staat aan de verkeerde kant 😛

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.