Onnodig quoten

Home Forum Porscheforum mededelingen Onnodig quoten

• Maker
    Discussie

• Wim

Hoi Forumleden, en mag ik jullie even er op attent maken om niet elke keer te quoten als je antwoord geeft op een vraag of op ander antwoord als deze gelijk het antwoord is op de post boven je.

Waarom vraag ik dit: omdat anders de draadjes niet perfect leesbaar zijn als je elke keer zo’n grijs vlak ziet voor je het antwoord ziet, leest zeer onrustig en verwarrend.
      Als je de quote gebruikt, doe je dit voor een post van een andere pagina of een waar er meerdere antwoorden tussen staan, en dan a.u.b het hoog nodige gebruiken voor je antwoord i.p.v de gehele quote.

Deze avond weer een half uur bezig geweest om alles weer aan te passen, en gelukkig zijn er leden waarbij het opvalt en reageren via PM, waar ik dan nietjes op antwoord.

Dus ik/wij Mods hopen dat je er een beetje op let in het vervolg.
      En komt ook weer ten goede van de opslag capaciteit van de server. 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 90)
      • @vandamme, ik heb net op dat Amerikaans forum gezocht achter Stijn! of svandamme en dit gaf geen resultaat. Ik denk dat je een ander forum voor hebt.

[quote=”Yellow Submarine” post=252849]Daar quoten ze de vorige post zelfs als die 10 foto’s heeft, gewoon om er één onnozel woordje bij te plaatsen. Wel, mijne scrol-vinger heeft dat niet graag…[/quote]

+1

En tot morgen 😀 😀 😀

123

svandamme
            er is zelfs een thread op OT met mijn naam Stijn! en 130000 posts in of zo

niet al van mij, tis beetje een vuilbak die thread, zit er zelf niet meer in.

[quote=”vandamme” post=252846]Yep, ik zit er sinds September 2003..Nobody cares of je daar zit te quoten of niet. En de mods nog het minst van al.[/quote] Serieus? Ik vind het straf dat je weet welk forum ik bedoel. Als het hetzelfde forum is, is vandamme op dat forum jouw username?
              Mijn gedacht is dat het quotesysteem op dat forum beter werkt. Er is zelfs een knop om meerdere quotes in één bericht te plaatsen.

Ik heb gequoted! :happydance:

Daar quoten ze de vorige post zelfs als die 10 foto’s heeft, gewoon om er één onnozel woordje bij te plaatsen. Wel, mijne scrol-vinger heeft dat niet graag…

[quote=”vandamme” post=252846][quote=”Mushroom” post=252842][quote=”vandamme” post=252841]Jullie gaan door alle threads om onnodige quotes te wissen? que?
                  Ik snap persoonlijk niet hoe jullie als mods je daarmee willen bezighouden.

Zolang er geen verwijten of ruzies gaande zijn zou ik dat gewoon laten voor wat het is.
                  Ben op nog geen ander forum geweest waar mods zoiets doen.

my 2cts[/quote]

Wie doet er mee?
                  We herhalen het lesje vanop pagina 3 nog eens van waarom onnodige quotes zorgen voor een onleesbaar forum…[/quote]

Pelicanparts is niet onleesbaar ze quoten er als zotten en heeft VEEL meer traffiek dan Porscheforum.be en .nl gecombineerd.

Het gaat nergens over als je ‘t mij vraagt. Maar goed, ik quote zowiezo niet als het er net onder is.
                  Ik zou er gewoon mijn tijd en frustratie niet in willen steken als mod.. Laat de leden in een thread zichzelf maar regelen op zoeen prullen.
                  Doen ze het niet, dan leven ze er zelf mee. klaar

[quote=”kikie” post=252844]Sinds 4 juli 2004 zit ik op een Amerikaans (eigenlijk internationaal) forum waarop volop geciteerd wordt en nog nooit is daar moeilijk over gedaan. Trouwens op dat forum is quoten totaal geen probleem en maakt een “thread” absoluut niet onleesbaar, integendeel. Er wordt volop gequoted en zelfs de moderators, adminitrators en de forumeigenaar citeren daar volop. :hail: [/quote]

Yep, ik zit er sinds September 2003..Nobody cares of je daar zit te quoten of niet. En de mods nog het minst van al.[/quote]
                  :up:

123

[quote=”Mushroom” post=252842][quote=”vandamme” post=252841]Jullie gaan door alle threads om onnodige quotes te wissen? que?

Zolang er geen verwijten of ruzies gaande zijn zou ik dat gewoon laten voor wat het is.

my 2cts[/quote]

Wie doet er mee?
                    We herhalen het lesje vanop pagina 3 nog eens van waarom onnodige quotes zorgen voor een onleesbaar forum…[/quote]

Pelicanparts is niet onleesbaar ze quoten er als zotten en heeft VEEL meer traffiek dan Porscheforum.be en .nl gecombineerd.

Het gaat nergens over als je ‘t mij vraagt. Maar goed, ik quote zowiezo niet als het er net onder is.
                    Ik zou er gewoon mijn tijd en frustratie niet in willen steken als mod.. Laat de leden in een thread zichzelf maar regelen op zoeen prullen.
                    Doen ze het niet, dan leven ze er zelf mee. klaar

[quote=”kikie” post=252844]Sinds 4 juli 2004 zit ik op een Amerikaans (eigenlijk internationaal) forum waarop volop geciteerd wordt en nog nooit is daar moeilijk over gedaan. Trouwens op dat forum is quoten totaal geen probleem en maakt een “thread” absoluut niet onleesbaar, integendeel. Er wordt volop gequoted en zelfs de moderators, adminitrators en de forumeigenaar citeren daar volop. :hail: [/quote]

Yep, ik zit er sinds September 2003..Nobody cares of je daar zit te quoten of niet. En de mods nog het minst van al.

Sinds 4 juli 2004 zit ik op een Amerikaans (eigenlijk internationaal) forum waarop volop geciteerd wordt en nog nooit is daar moeilijk over gedaan. Trouwens op dat forum is quoten totaal geen probleem en maakt een “thread” absoluut niet onleesbaar, integendeel. Er wordt volop gequoted en zelfs de moderators, adminitrators en de forumeigenaar citeren daar volop. :hail:
                      Niet quoten zorgt op dat forum voor misverstanden. Heb dat in mijn 13 jaar forum ervaring zelf al meegemaakt en zien meemaken. >>>> ruzie hehe!

Wat absoluut niet geapprecieerd wordt is dubbel “posten“, tenzij er voldoende tijd is tussen de 2 berichten of wanneer het tweede bericht zeer relevante informatie bevat, dewelke verloren zou kunnen gaan wanneer men het eerste bericht zou “bewerken“.

Totaal niets slecht bedoelt met dit bericht. Elk forum heeft zijn regels die moeten gehandhaafd worden. :drink:

[quote=”vandamme” post=252841]Jullie gaan door alle threads om onnodige quotes te wissen? que?

my 2cts[/quote]

Wie doet er mee?
                        We herhalen het lesje vanop pagina 3 nog eens van waarom onnodige quotes zorgen voor een onleesbaar forum…

123

Jullie gaan door alle threads om onnodige quotes te wissen? que?

my 2cts

Nog maar eens even naar boven halen, want bij de nieuwe leden zitten er weer bij die graag de quote knop gebruiken. :think:

[b]Dus bij rechtstreeks antwoord gewoon antwoorden a.u.b, of als je echt op iets uit vorige post wilt gebruiken om te antwoorden, alleen die sectie dan eruit halen.
                            Anders worden de draadjes wel heel lastig om alles dubbel te moeten lezen.[/b]

Mijne veger raakt al serieus versleten van dat wissen. :what:

je kan enkel de post van iemand beantwoorden door gewoon @de persoon in kwestie.

Het is nochtans een veelgebruikt trukje om de vraag eerst te herhalen waarmee je jezelf extra tijd koopt om na te denken hoe je zo diplomatisch mogelijk antwoordt.

maar je verzoek is vanzelfsprekend Wim; hier héeeeel veel respect en waardering voor het werk dat jullie achter de schermen opknappen. :applaus:

Wim

[quote=”Zuff-911″ post=220743] antwoorden /quoten /snel antwoorden : ik moet hierover ook steeds nadenken[/quote]

Is toch vrij simpel, iemand stelt een vraag en wat doe je op een vraag, juist…… antwoord geven. 😉

PB

zuff, het werkt niet want ik zie het. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.