Onnodig quoten

Home Forum Porscheforum mededelingen Onnodig quoten

• Maker
    Discussie

• Wim

Hoi Forumleden, en mag ik jullie even er op attent maken om niet elke keer te quoten als je antwoord geeft op een vraag of op ander antwoord als deze gelijk het antwoord is op de post boven je.

Waarom vraag ik dit: omdat anders de draadjes niet perfect leesbaar zijn als je elke keer zo’n grijs vlak ziet voor je het antwoord ziet, leest zeer onrustig en verwarrend.
      Als je de quote gebruikt, doe je dit voor een post van een andere pagina of een waar er meerdere antwoorden tussen staan, en dan a.u.b het hoog nodige gebruiken voor je antwoord i.p.v de gehele quote.

Deze avond weer een half uur bezig geweest om alles weer aan te passen, en gelukkig zijn er leden waarbij het opvalt en reageren via PM, waar ik dan nietjes op antwoord.

Dus ik/wij Mods hopen dat je er een beetje op let in het vervolg.
      En komt ook weer ten goede van de opslag capaciteit van de server. 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 90)
      • [hide] test [/hide]

gevonden :drink: thx Mushroom

Op het icoontje klikken zoals aangegeven in bijlage, dan jouw tekst tussen de (hide) tekens zetten :up:

Untitled.jpg

ik heb nog een bijkomende vraag : ik zie veel “tekst verborgen voor gasten” hoe instaleer je dit ? wie kan me het even tonen of uitleggen ?

foto’s invoegen is veel makkelijker 😉 dan antwoorden /quoten /snel antwoorden : ik moet hierover ook steeds nadenken en opletten dat ik geen fouten maak :bounce:

Gewoon die quote functie weglaten bij een volgende forum update.
                  En degene die toch willen quoten kunnen dit via de ANTWOORD functie (klein tekstballon icoontje). :up:

Minder werk = een blije mod = een fijn forum. :drink:

Wim

Nog maar eens even naar boven halen, want bij de nieuwe leden zitten er weer bij die graag de quote knop gebruiken. :think:

[b]Dus bij rechtstreeks antwoord gewoon antwoorden a.u.b, of als je echt op iets uit vorige post wilt gebruiken om te antwoorden, alleen die sectie dan eruit halen.
                    Anders worden de draadjes wel heel lastig om alles dubbel te moeten lezen.[/b]

En mijne veger raakt al serieus versleten van dat wissen. :what:

:up: nu zal het hopelijk voor eens en altijd voor iedereen duidelijk zijn :drink:
                      Wim en Mushroom zullen wss bang wachten op de eerste die nu nog in de fout gaat :what:
                      hopelijk ben ik het dan niet :mrgreen:

PB

[quote=”cabrio wim” post=192007]Dir draadje nog maar eens even naar boven halen, want hier zitten er weer bij (vooral de nieuwe forumleden) die mij weer onnodig veel werk bezorgen. :what:[/quote]

Misschien tijd om eens wat meer info te geven over het juiste gebruik van de knoppen

> no-nonsense teksteditor.
                        Geen opties om smileys of wat dan ook toe te voegen aan een reply.

> full option teksteditor.
                        Alle mogelijke toeters en bellen die je maar kan bedenken om van antwoord te dienen. (my favorite) :mrgreen:

> de ganse tekst van diegene die je Quote intergraal overnemen.
                        Onnodig dit te doen als je antwoord vlak onder de reply komt waarop jij wil antwoorden.

Wanneer wel quoten?

*Als je bv uit een ganse lap tekst slechts op 1 bepaald stukje wil antwoorden.

Dan klik je op quote én veeg je alles weg wat weg kan, zodat je enkel dat stukje tekst dat je wil beantwoorden, overblijft.

LET OP! [ quote=] & [ /quote] moeten blijven staan !

eens dat klaar is, klik je achter de laatste [/quote]
                        en druk eenmaal op ENTER om een nieuwe regel te beginnen.

Doe je dat niet, dan komt je antwoord hoogst waarschijnlijk ergens tussen de quote door te staan.
                        En dat leest redelijk k°t. 😉

Let er ook op dat je antwoord niet voor de quote komt te staan.
                        Ook dat leest redelijk k°t. 😉

Bij een QUOTE altijd eenmaal achter de laatste [/quote] klikken
                        en druk eenmaal op ENTER om een nieuwe regel te beginnen.

Zo komt je reply netjes onder de quote te staan. 😉

:happy: :happy: :happy: :bounce: :bounce:
                          en ze doen het alweer :happy:

Erwin???? Wel het goede voorbeeld geven he?
                            en wat wil Tsk zeggen??

[quote=”cabrio wim” post=192007]Dir draadje nog maar eens even naar boven halen, want hier zitten er weer bij (vooral de nieuwe forumleden) die mij weer onnodig veel werk bezorgen. :what:[/quote]
                              Tsk!

Wim

Dir draadje nog maar eens even naar boven halen, want hier zitten er weer bij (vooral de nieuwe forumleden) die mij weer onnodig veel werk bezorgen. :what:

Als we zo gaan beginnen ..
                                  je mot wel een beetje by de les blyven, hé?

Ook in een 914!
                                  Jan_peter_Dominique-179x175.jpg
                                  “Handen aan het stuur, JP!”

PB

Sterker nog Wes

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.