Onnodig quoten

Home Forum Porscheforum mededelingen Onnodig quoten

• Maker
    Discussie

• Wim

Hoi Forumleden, en mag ik jullie even er op attent maken om niet elke keer te quoten als je antwoord geeft op een vraag of op ander antwoord als deze gelijk het antwoord is op de post boven je.

Waarom vraag ik dit: omdat anders de draadjes niet perfect leesbaar zijn als je elke keer zo’n grijs vlak ziet voor je het antwoord ziet, leest zeer onrustig en verwarrend.
      Als je de quote gebruikt, doe je dit voor een post van een andere pagina of een waar er meerdere antwoorden tussen staan, en dan a.u.b het hoog nodige gebruiken voor je antwoord i.p.v de gehele quote.

Deze avond weer een half uur bezig geweest om alles weer aan te passen, en gelukkig zijn er leden waarbij het opvalt en reageren via PM, waar ik dan nietjes op antwoord.

Dus ik/wij Mods hopen dat je er een beetje op let in het vervolg.
      En komt ook weer ten goede van de opslag capaciteit van de server. 😉

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)
      • [quote=”de_koen” post=184522][quote=”Mushroom” post=184504]Deze nog eens bovenhalen want het begint weer een full time job te worden om de overbodige quotes eruit te halen.
        Als je reageert op het laatste bericht gelieve niet te quoten, maar gewoon te antwoorden 💡 :up:[/quote]
        ok :mrgreen:[/quote]
        Se!? 👿 :sarcastisch :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=184504]Deze nog eens bovenhalen want het begint weer een full time job te worden om de overbodige quotes eruit te halen.
          Als je reageert op het laatste bericht gelieve niet te quoten, maar gewoon te antwoorden 💡 :up:[/quote]
          ok :mrgreen:

Deze nog eens bovenhalen want het begint weer een full time job te worden om de overbodige quotes eruit te halen.
            Als je reageert op het laatste bericht gelieve niet te quoten, maar gewoon te antwoorden 💡 :up:

[quote=”cabrio wim” post=160355]En weer maar even uppen, want voor sommige is het blijkbaar moeilijk af te leren. 💡

Dus heren en enkele dames, bij een rechtstreeks antwoord op een post gelieve niet te quoten a.u.b

Dit voor de leesbaarheid van draadje optimaal ter houden. :salut:[/quote]

Ok, komt in orde ! :up:

Wim

En weer maar even uppen, want voor sommige is het blijkbaar moeilijk af te leren. 💡

Dus heren en enkele dames, bij een rechtstreeks antwoord op een post gelieve niet te quoten a.u.b

Dit voor de leesbaarheid van draadje optimaal ter houden. :salut:

Af en toe even streng zijn Wim :what:

[quote=”cabrio wim” post=152695]Toch maar weer even naar boven gehaald, want is voor sommige mensen echt niet begrijpelijk dat onnodig quoten

Deze morgen weer bezig geweest alles te wissen. :bounce:

En voor die het door hebben :up: :up: :up: :up:[/quote]

Dus zo mag het niet he !! :mrgreen:

Wim

Toch maar weer even naar boven gehaald, want is voor sommige mensen echt niet begrijpelijk dat onnodig quoten

Deze morgen weer bezig geweest alles te wissen. :bounce:

En voor die het door hebben :up: :up: :up: :up:

Snap ik Wim ik had het ook niet persoonlijk opgevat.

Ik probeer er alvast op te letten. Heb denk ik nergens nog een quote gebruikt. Maar het leest nu wel een stuk minder makkelijk, zeker op een smartphone wanneer je telkenmale terug naar boven moet scrollen om nu weer juist te zien waar het over ging !

Wim

dank je en wij doen ons best, maar is algemeen bedoeld en niet persoonlijk, laat daar geen misverstand over ontstaan. 😉

Ik doe niet onnodig quoten maar zal er zeker rekening mee houden.
                              Complimenten voor het toch steeds weer om ons op het goede spoor te zetten.
                              Zonder jullie hulp zou het een zooitje zijn.
                              Thankxx

Wim

Toch maar weer even naar boven gehaald, want is blijkbaar moeilijk voor sommige om op een rechtstreekse vraag antwoord te geven zonder te quoten.

Had hem gezien en vind het heel goed dat je hier een beetje aandacht aan besteed.
                                  Voor de mods moet dit idd een enorme job zijn. (voor die weinig tijd dat zij nog hebben tussen al die luxe-pr… tussendoor :mrgreen: )
                                  De meesten hier zijn auto liefhebbers en velen kennen weinig van computers (don’t blame them !!).
                                  Onschuldig uit onwetendheid wordt er dan veel quotes gebruikt.
                                  Zeker als er in 1 post 5 foto’s ofzo instaan en deze wordt dan 7 keer herhaald wordt het allemaal heel onduidelijk.
                                  Dankzij deze topic gaat er vanaf nu hopelijk iedereen op letten ! :up: :salut:

Wim

Even een upje, want blijkbaar leest niet iedereen deze post zag ik deze morgen. :what: 😉

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.