Ons goed besteed belastingsgeld

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Ons goed besteed belastingsgeld

• Maker
    Discussie
  • Voila, de nieuwe speeltjes van de federale…geen ontkomen meer aan!!

997 Turbo !!

6 exemplaren aan 150.000 euro…ni slecht!

…misschien moet ik maar es van werk veranderen… 😆 😉

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • Hey 993S ziet ge nu wel dat nen witte 997 Turbo mooi is 8)

is een mailtje sturen hé !
        Misschien komen ze ook wel naar Francorchamps,….. 😈

[quote=”Scoobyfun”:2gdlmqmt]Eindelijk dan toch eens deftig materiaal aangekocht 😯

Van wanneer is het geleden dat ze nog met Porsches reden, begin jaren 80 dacht ik?[/quote]

inderdaad…een serie 2.7’s en 3.0’s begin jaren 80 waren de laatste…denk dat ik hier bij ons hen heb zien rondtoeren tot eind jaren 80 tot ze de Golf GTI’s en BMW 325i’s hebben aangekocht…het blijft nostalgie als je ze ziet op beurzen 😀 8)

damn…das ni niks…. 😯

tof, ik ga ook postuleren 😀 D D
              langs een andere kant zo veel te beter als ze ons nu tegen houden weten we waarover te spreken!!!! 👿 😆 😈

Eindelijk dan toch eens deftig materiaal aangekocht 😯

Van wanneer is het geleden dat ze nog met Porsches reden, begin jaren 80 dacht ik?

De belettering staat mij niet aan, maar voor de rest mag die er wel wezen 8)

Idd wel goed besteed belastingsgeld! Ook al zeg ik het zelf [size=59:2ro7thr9](nog niet belasting betaler :mrgreen: )[/size]

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.