- Dit onderwerp bevat 43 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
30 juni 2014 om 12:23
Hallo,
Ik heb een boxster gekocht om deze zomer mee te toeren die reeds perfect gekeurd is geweest en ingeschreven in Belgïe. Nu moest de wagen terug naar de keuring voor verkoop, alles tiptop in orde enkel het typeplaatje ( in de deur) is volgens het keuringsstation gezien verfschade van opnieuw te spuiten niet in orde en de wagen is hier voor afgekeurd.
Eerst dacht ik geen probleem, ik ga naar officïele Porsche dealer en vraag een nieuw plaatje aan. Na lang wachten kreeg ik daar te horen dat dit door de invoerder moet gebeuren ( d’Ieteren) en de garage dit niet kan aanvragen. De wagen is reeds sinds 2001 in Belgïe maar niet ingevoerd door D’ieteren. Lijkt me toch te gek dat er nu een homologatiekeuring moet gebeuren? De wage heeft toch altijd een PVG nr gehad op basis van zijn chassisnr?
Kent iemand nog een oplossing om aan dit plaatje te geraken? ik heb al gelezen dat dit online zou besteld kunnen worden maar weet niet goed hoe of wat….
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.