Onthulling Ferrari 458 Spider (Noxx Antwerp)

Home Forum Zeverhoekje Onthulling Ferrari 458 Spider (Noxx Antwerp)

• Maker
    Discussie
  • Kreeg woensdag avond telefoon dat ik eens tot aan Discotheek Noxx moest komen.
    Er staan wat leuke auto’s.
    Was eerst nog aan het twijfelen of ik wel zou gaan, maar dus toch besloten eens een kijkje te gaan nemen.
    En dat heb ik me niet beklaagd 😀 😯

Bleek dus om de onthulling van de Ferrari 458 Spider te gaan.
    Via wat mensen die we kennen zijn we binnen geraakt.
    Ook op het dak van de discotheek 😈 (om wat leuke foto’s te schieten)

Hier alvast enkele plaatjes:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Bijft toch mooi hé….
      en dan maar zeggen dat het crisis is….op de foto nix van te zien hoor 🙂

heb er ook een tijdje aan gedacht voor een Fje maar voor dat budget heb ik een leuke 997 waar ik vééééél langer plezier van zou hebben.
      Vertaal dit naar een cayman of boxster S….tja, maal 2 zeker. Zucht, blijven wel tot de fantasie spreken hé…:-)

hm, zal het kort samenvatten : altijd maar weer andere piepjes en rammeltjes en onbetrouwbare mechaniek en electronica als je ‘m voor dagelijks gebruik wilt rijden. En onderhoudskosten een factor 10 of 20 hoger . :shock:. Voor de prijs van 1 groot onderhoud aan de testa toen, doe ik nu al meer dan 4 jaar alle kosten van de Boxster S denk ik.En ik heb nog nooit (ongewild) stilgestaan met de P, en heb er ondertussen 190.000 km opstaan, met die F was het altijd wel wat, of vermogen viel plots weg, of hij startte niet meer of draaide niet meer schoon. Heb toendertijd eens een kennis die voor z’n verjaardag een dagje met de testa wilde rijden,een plezier gedaan. Die jongen wordt nog bleek als ik ‘m aan de kostprijs van de herstelling van het achterste gedeelte herinner. Hij had een beetje te enthousiast gas gegeven bij het binnendraaien van z’n vaste snookerclub en de betonnen muur gekust met de achterkant.
        Maar mooi was hij wel, vindt het nog steeds een van de mooiste wagens.

rjf schrijft:

yabba944 schrijft:
          [quote] wil er nooit meer ene om in te rijden

Hmm, waarom, vallen ze te hard op ? :lol:[/quote]

ja dat vraag ik mij ook af ?
          want als ik de kans krijg ist wel degelijk de bedoeling dat er een stijgerend paard of de stier bijkomt als speelgoedje

rjf

yabba944 schrijft:

wil er nooit meer ene om in te rijden

Hmm, waarom, vallen ze te hard op ? 😆

Moet een mooi eventje zijn geweest. Mooi.

Jep, blijven mooie auto’s. Ik heb er vroeger 2 keer een tijd gehad, en wil er nooit meer ene om in te rijden, maar mooi blijf ik ze wel vinden.

Desondanks zever toch mooie zever 😆

cabrio wim schrijft:

Niet dat dit slecht is, maar we zijn hier wel een Porsche forum hè, en geen fellali of melkedes forum. 😉

Daarom dak het in het ZEVERhoekje heb gezet he 😉 😆

Wim

Niet dat dit slecht is, maar we zijn hier wel een Porsche forum hè, en geen fellali of melkedes forum. 😉

snoer 964 schrijft:

mooie foto’s ,gelukkig had je uw toestel en statief bij zie ik .

Thx! 😀

Ja statief ligt altijd in men koffer 8)
                        En men toestel gaat meestal ook wel mee waar ik ga 😉

mooie foto’s ,gelukkig had je uw toestel en statief bij zie ik .

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.