- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
20 maart 2006 om 16:47
Is er iemand die weet ,of het heeft geprobeerd ,een betere( sterkere) ontsteking (verbranding) te krijgen voor een hoge toevoer lucht/benzine?
Zonder ,zoals in de 964,een dubbele bougie te gebruiken.
Er word zoveel aangeboden,dubbel tot vier dubbel!
Of is het de samenstelling of de legering van de bougie die wat uitmaakt?
Mijn “P” rijd super ,maar ik heb het gevoel dat wanneer ik in 4 doortrap er een iets te weinige verbranding tot stand komt (rond 170-180 km)
als ik het gas pedaal dan lichtjes terugneem voel ik de moter beter aannemen.
LB1 coon (verlegd naar koelere aanzuiglucht)
964 nok
SSI uitlaat
de wagen rijd echt super(3.2 1987)het is een grote vebetering ,enkel nog dit kleine verschil wil ik uitzoeken.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.