ontsteking

• Maker
    Discussie

• cabrio ’87
    Deelnemer

Is er iemand die weet ,of het heeft geprobeerd ,een betere( sterkere) ontsteking (verbranding) te krijgen voor een hoge toevoer lucht/benzine?
      Zonder ,zoals in de 964,een dubbele bougie te gebruiken.
      Er word zoveel aangeboden,dubbel tot vier dubbel!
      Of is het de samenstelling of de legering van de bougie die wat uitmaakt?
      Mijn “P” rijd super ,maar ik heb het gevoel dat wanneer ik in 4 doortrap er een iets te weinige verbranding tot stand komt (rond 170-180 km)
      als ik het gas pedaal dan lichtjes terugneem voel ik de moter beter aannemen.
      LB1 coon (verlegd naar koelere aanzuiglucht)
      964 nok
      SSI uitlaat
      de wagen rijd echt super(3.2 1987)het is een grote vebetering ,enkel nog dit kleine verschil wil ik uitzoeken.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • [quote=”RSR”:xnm2g275][quote=”cabrio’87”:xnm2g275]wat is een verbeterde sturing ?de stuurdoos
        welke moet ik dan nemen? set van FVD
        waar kan ik deze vinden? dat is graag gedaan[/quote][/quote]

als ik de tijd vind met het nieuwe tour seizoen ,eran en francochamp,kom ik wel even langs als dat goed is.
        Ik ben zeer geiintresseerd voor je oplossingen!

Heb je hem al eens op een vermogenbank laten uittesten ?

ik heb reeds een stuurdoos van FVD dan,die zat samen met het LB 1 pakket.
            Ben ik dan terug beland bij de vraag : moet ik ergens een test laten doen?
            Ik ben op dit forum , eens begonnen over “eurochip “nabij Zolder (als ik me niet vergis) en ik dacht dat jij daar niet zo happy over was.
            In ieder geval ,zou dat een oplossing kunnen brengen?

[quote=”cabrio’87”:250q34hc]wat is een verbeterde sturing ?de stuurdoos
              welke moet ik dan nemen? set van FVD
              waar kan ik deze vinden? dat is graag gedaan[/quote]

wat is een verbeterde sturing ?
                welke moet ik dan nemen?
                waar kan ik deze vinden?
                alvast bedankt voor je antwoorden!

Verbeterde sturing monteren + inlaat klep vergroten

alleen de nokkenassen kan ik je niet zeggen,maar alles bij elkaar(LB1 en vooral met de uitlaat) ben ik zeer tevreden.
                    Het traag in toeren (laag koppel) van een G50 bij een 3.2 ben ik volledig kwijt en de moter blijft maar doorgaan in toeren.
                    De wel/niet meer PK’s laat ik in het midden,maar er is een enorm KOPPEL-winst op lage toeren.

Niet direct een antwoord op je vraag maar is het een groot verschil met die 964 nokkenassen ?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.