Ontwerp nieuwe Mc Klusky site

Home Forum Porsche Links Ontwerp nieuwe Mc Klusky site

• Maker
    Discussie

• Kate Mcklusky
    Deelnemer

Heykes allemaal! Jaja, Kate is de verantwoordelijke voor het websitegedeelte van Mc Klusky Porsches. En ik heb vandaag wat zitten experimenteren 😆 .
      Ik heb één pagina gemaakt als test en natuurlijk ben ik benieuwd of het goed bevonden wordt door de leden van dit forum. Alle (zinvolle 😆 ) feed-back kan je hier geven! Hopelijk nemen jullie allemaal een kijkje op dit VOORLOPIG adres: http://lerweb.khlim.be/~projectwerk/mcklusky/ ❗ ONDERTUSSEN http://www.mcklusky.be ❗ En krijg ik de nodige reacties om dit nog beter te maken.
      Groetjes, Kate 8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
      • [quote=”mcklusky”:2bm40md6]
        en het 993 GT2 project staat niet op de site omdat hij niet te koop is 🙂 )
        [/quote]

Het moet niet bij “Te koop” staan hé Dave.

Op je vorige site stond het onder “restauratie” dacht ik. Gewoon een apart stukje van de site waar we de vorderingen kunnen volgen zou wel leuk zijn…

waar kun je die smileypacks vinden, anders vraag ik eens rond 😉

ik heb geen smileypacks , anders kan ik ze toevoegen , maar k heb er geen… 🙁 (

en het 993 GT2 project staat niet op de site omdat hij niet te koop is 🙂 )
            Misschien als hij af is… Hij is onlangs tot het laatste schroefje uit elkaar geweest en wordt momenteel weer opgebouwd… ik zet binnenkort wel enkele foto’s online..

het is inderdaad al lang geleden dat we daar iets van gehoord hebben 😐

je hebt de wagen toch nog Dave 🙄

Wat ik mis op de nieuwe site is het 993 GT project !

Dat heb ik ook al aangehaald doch helaas zijn ze er nog niet gekomen 😥

hoe kunnen we meer emoticons toevoegen op het forum? Op andere forums heb je zo van die grappige smileys :mrgreen:

[quote=”RSR”:9gjoo13a][quote=”Kate Mcklusky”:9gjoo13a][quote=”RSR”:9gjoo13a]Forum kleuren ja zwart – wit ? 😆 roze of geel héhé[/quote]

Luc

Alles is toch nog oké? Roze? 😯
                      Da zou ik zelfs ni pakken uit mezelf 😛 Allé toch ni voor een site of forum.

Ik stel toch de kleuren van de website voor?! Kan iedereen zich daarin vinden? Of prefereren we gezamenlijk roze? 8)

Groetjes
                      Kate[/quote]

Kate,

da roze was wel voor te zeveren he 8) [/quote]

Luc

Dat mag ik hopen ja 😛 wink:

Groetjes
                      Kate

[quote=”Kate Mcklusky”:3bxwndx4][quote=”RSR”:3bxwndx4]Forum kleuren ja zwart – wit ? 😆 roze of geel héhé[/quote]

Luc

Ik stel toch de kleuren van de website voor?! Kan iedereen zich daarin vinden? Of prefereren we gezamenlijk roze? 8)

Groetjes
                        Kate[/quote]

Kate,

da roze was wel voor te zeveren he 8)

[quote=”Mushroom”:31ya7zpb]Forumkleuren ..
                          De Porsche kleuren ?
                          Lichtgrijs met donkerder grijs en rode hoofding. Is mooi, en grijs is rustiger voor de ogen. Tekst gewoon in’t zwart natuurlijk ! 🙂 [/quote]

Dit vind ik persoonlijk al één van de beste voorstellen! 8)

Groetjes
                          Kate

[quote=”RSR”:3r9ga6f8]Forum kleuren ja zwart – wit ? 😆 roze of geel héhé[/quote]

Luc

Groetjes
                            Kate

Forumkleuren ..
                              De Porsche kleuren ?
                              Lichtgrijs met donkerder grijs en rode hoofding. Is mooi, en grijs is rustiger voor de ogen. Tekst gewoon in’t zwart natuurlijk ! 🙂

😆 😆 😆

roze ? luc… nu begin ik toch te twijfelen hoor…

Forum kleuren ja zwart – wit ? 😆 roze of geel héhé

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.