Onverwachte gekke aankoop…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Onverwachte gekke aankoop…

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Mijn naam is Olivier en heb net een 997 turbo S gekocht , het was een super snelle, crazy, totaal buiten budget, aankoop…Maar het voelt zo goed om mijn jongensdroom waar te maken…
    Ik ga mijn kennis verruimen en delen dankzij dit forum, thx!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
    • Alhoewel ik aanloop tot aankoop ook wel leuk vind is dit wel cool, oh een turbo… Ik koop hem.
      Veel plezier er mee Olivier.

Zeer mooie auto, maar de garage ziet me er anders ook mooi uit, donkergroene kalei gecombineerd met eiken of Padouk poort… :think: :respekt:

Ja mooi hoor ! Proficiat. Mooie kleurencombinatie.

Hier ook eventjes over gedacht om zoiets in huis te halen (ik zeg niet een Turbo S, maar een ‘gewone’ 997 turbo is best betaalbaar aan het worden) maar als ik mijn oudjes hier in huis zie schreeuwen om aandacht heb ik gekozen de BIV uit te geven aan hun dagelijkse verzorging. Ze verdienen het 😀

Geniet ervan !

Der staat daar precies nog moois in de garage :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Welkom en proficiat met de Turbo S !

geen foto’s te zien :salut:

Bedankt voor het aanbod maar neen 😀

Heren,
                    bedankt voor de leuke reacties, hier een paar foto’s…
                    ja de BIV is zonde daar ben ik 100% mee akkoord
                    IMG_4756.jpg

IMG_4771.JPG

IMG_4755.JPG

Op smoeleboek zeggen ze dan met een binnenkomer BAM.
                      Proficiat (even groen zien van jaloezie maar toch van harte gegund).
                      En ik maar rond kijken achter zoiets mooi.
                      Maar telkens ik dan naar de BIV kijk dan slik ik steeds mijn woorden -en bod- in.
                      Met de BV kan ik nog-een beetje- leven, maar die BIV vind ik zo weggesmeten geld.

Wim

[quote=”de_koen” post=213600]de rekening van BIV en taks krijgt +/- 12000euro :sarcastisch[/quote]

Zal hij toch wel meegerekend hebben denk ik. 😆
                        Anders zwaar kost om te verteren. 😯

Welkom op het forum 997 turbo Nice :drink: fotooooooooosssss?

als de aankoop buiten budget was gaat ge nog :mrgreen: lachen als ge de rekening van BIV en taks krijgt +/- 12000euro :sarcastisch

Proficiat en welkom!!

Klinkt bekend gekke aankopen 🙂
                                Voor je het weet heb je er een paar staan.

PDS

[quote=”Drip” post=213500]

D’r gaat er hier ene serieus op zijn tanden moeten bijten (forumlid die naar zo iets op zoek is…) :popcorn:[/quote]

Wie dat ? :popcorn:

Welkom op het forum !

Ben echt héél benieuwd naar de foto’s :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.