onvoorstelbaar filmpje

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes onvoorstelbaar filmpje

• Dit onderwerp bevat 15 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door Wim.
  • Maker
    Discussie
  • [video]http://www.youtube.com/watch_popup?v=4TshFWSsrn8&vq=medium#t=35[/video]

Het is wel geen porsche,maar wat kan die man met de auto rijden :respekt:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Wim

Humor Erik :applaus: Er is niks beter als zelfspot. 😆

Leuk filmpje … spijtig van zijn velgen op het einde, ik rij de mijne ook altijd kapot zelfs tijdens het parkeren :mrgreen:

[quote=”cabrio wim” post=90552]Heb het originele filmpje in openingspost zichtbaar gemaakt.[/quote]

Dank u om het filmpje te plaatsen

loser….de kegel bewoog

HAAHAHAHAHAHAHAHAH

kerel kan er wat van ja,petje af

Good Job Wim .

Wim

Heb het originele filmpje in openingspost zichtbaar gemaakt.

[quote=”benny996″ post=90550]Dank u koen ik kreeg het er zelf niet opgezet.[/quote]

het eerste filmpje bedoel ik dan,kan je dat er ook niet opzetten koen

Dank u koen ik kreeg het er zelf niet opgezet.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=RBlkJ4Jie84[/video]

Deze low budget variant vind ik toch wel lachen :happy: :happy: :happy:

+1 !!
                        Hij is nog maar goed vertrokken of hij had de muur al mee :happy:

Desalniettemin : :first:

Anoniem

Is echt denk ik, anders zou hij niet 2 of 3 keer tegen de muur rijden :happy:

Anoniem

Bwaa, fotoshop!!!………….of zit ik op ‘t verkeerd spoor? 😆

jawadde :first: :driver:

PB

:wtf: Mijn respect gaat uit naar de man op de Segway. :wtf:

Ken Block :respect2:

… geen onbekende ❗

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.