Onze lieve Neal heeft ons in alle rust mogen verlaten

Home Forum Porsche Uitstappen Onze lieve Neal heeft ons in alle rust mogen verlaten

• Maker
    Discussie
  • De laatste uren van deze sombere donderdagavond zijn heel traag voorbij gegaan. Kregen namelijk bericht dat neal kritiek was.. En dat hij ons stilletjes aant verlaten was.

En dan..

Een uurtje geleden, om 0055u, is er een Engel onze grote kleine hartedief Neal komen verlossen van z’n pijn …
    Dankbaar voor z’n liefde en warmte, geven we onze GROTE Wingman over in de grote gespreide Beschermende Vleugels van z’n Begeleider …

Ondanks we het allen wisten komt dit toch als een serieuze slag aan in het gezicht.

Nogmaals bedankt voor al jullie steun en opkomst vorige week zondag, hebben hem toch nog samen een hele toffe dag kunnen geven.

Voor iedereen een zeer dikke knuffel, en laten we ons samen de krachten bundelen.

Yana

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
    • Ook ik wil mijn medeleven betuigen.
      Hij was echt een moedige jongen die tot op het laatst van het leven heeft willen genieten. Dat zag je goed nu zondag ook al won op het einde van de tocht de vermoeidheid het van het plezier.
      Rust zacht lieve Neal !!

Mijn oprechte medeleven.

Sterkte.

Ook van deze kant mijn oprechte medeleven.
          Jongens wat is dat ineens zo snel gegaan 😥

Kon er niet bij zijn.

Mijn oprecht medeleven.

Oprechte deelneming. Neal zal ook door ons nooit vergeten worden!
              We leven met jullie mee…
              Ondanks dat ik Nealtje maar één keer gezien heb en de familie niet ken pakt dit mij zo enorm dat ik verder niks zinnigs kan neerpennen…. woorden schieten te kort…

We zullen het zeker doorgeven aan de familie!!

En nogmaals hartelijk dank voor jullie steun, betekent voor ons wingmen en zeker de familie enorm veel

Ik wens jullie veel sterkte, Yana, familie en vrienden.. Het moet nog steeds als een harde klap zijn aangekomen wetende dat je niets meer kon doen voor je kapoen..

Helaas kon ik er niet bij zijn afgelopen zondag, maar in gedachten, was ik er (net zoals vele anderen) zeker bij!!

Sterkte!!

Talitho

sterkte aan familie en vrienden.
                    Ik word er stil van..

wij wensen de ouders en familie van nealtje veel sterkte toe in deze moeilijke tijd
                      redsc didier en chantal

Wim

Geloof het maar dat we hem niet vergeten, vond een heel wijs ventje.
                        En de foto met onze hond hebben we al uitgeprint en staat in de kamer.
                        Dus Neal vergeten……….never.

…Oprecht medeleven ook van mijn kant…wat is het toch ontzettend snel gegaan…sprakeloos…denk er vaak aan en zal nog vaak door het hoofd gaan.

…zeker ook voor de forummers die vorige zondag aanwezig waren en een der laatste wensen hebben kunnen inwilligen, moet dit een zeer speciale herinnering blijven…

Ook van Kate en mij onze diepste gevoelens van medeleven,
                            we zullen hem niet vergeten…

We wensen ook veel sterkte aan iedereen die Neal en familie en vrienden van ver of kortbij heeft leren kennen.

Bijdeze wil ik jullie oprecht bedanken voor jullie medeleven! Zal zeker jullie ‘wensen’ overmaken bij de ouders.

En hou jullie op de hoogte waar en wanneer de begrafenis plaats vind

Bedankt!!!

S2

Ik heb me tot nu toe afzijdig gehouden in deze, maar weet dat ik in gedachten vaak bij jullie was. Mijn oprechte medeleven.

Wim

Lieve Yana,

Rita en ik lezen net je bericht, en zijn erg geschrokken dat het zo vlug gegaan is, bij deze gecondoleerd en veel sterkte deze dagen.
                                  Wij zullen Naeltje en jou en je man, en ondanks dat we elkaar maar een keer getroffen hebben zeker niet vergeten.
                                  De foto van Naeltje met Jacky staat bij de kaars van de Heilige Rita, hij zal altijd in onze herrinnering zijn.

Rita en Wim.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.