Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Onze Porsches
- Dit onderwerp bevat 458 reacties, 78 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 7 maanden geleden door Anoniem.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
http://www.porsche-classic-club.be/main.htm
bij programa
de club rit van september is zeker een aanrader, ik was daar vorig jaar ook en als je en oldtimer hebt, zeker mee doen.
tussen stop in sluis[nederland] en eind stop op de kaai van brugge, toeschouwers zijn verplicht!!
enkle foto’s, om voorbeeldje te geven.
ik wou links geven vanwege plaatsbesparing, maar et lukte niet
Is er niet ieder jaar een 356 meeting in Belgie (Brugge??)..wanneer gaat die dit jaar door??
Deze fotootjes brengen me in vervoering… 😆 …zou graag es zo’n meeting bijwonen 😀
[quote=”ppp 356″:3f4pplw3][quote=”porschke”:3f4pplw3][quote=”Szyronn”:3f4pplw3]inderdaad die speedster van paul is zeer mooi, als die eerste prijs heeft gewonnen is die van ons er nieks tegen 😳 [/quote]
jullie hebben ook een prachtige 356 hoor, en ja een speedster is wat exclusiever en goed gerestaureerd vlugger een prijs wegkapen.
maar mocht iedereen hetzelfde budget of/en smaak hebben, in wat voor een saaie wereld zouden we dan niet leven[/quote]
Speedster of Coupe maakt niets uit in de Concours, komen uit in een andere categorie. Veelal zijn ze zo opgedeeld.
Pre A
Coupe’s a,b,c
Cabrio’s a,b,c
Convertible, Roadster en Speedsters
Specials; Spyder, 904, RSk[/quote]Dat bedoel ik. Een best of Show wordt niet verkozen vanwege wel of niet zeldzam(er).
Ik heb 10 jaar treffens georganiseerd en ken ook zo’n beetje de werking van een Concours d’elegance.
Moest dit toch het geval geweest zijn denk ik dat onderstaande nog exclusiever is en deze dus met de prijs had moeten gaan lopen 😉
(alle fotootjes staan in opgegeven linkjes)[quote=”ppp 356″:29m6vbuv]
Speedster of Coupe maakt niets uit in de Concours, komen uit in een andere categorie. Veelal zijn ze zo opgedeeld.
Pre A
Coupe’s a,b,c
Cabrio’s a,b,c
Specials; Spyder, 904, RSk[/quote]weer iets bijgeleerd, maar je hebt inderdaad prachtige wagens PP356
@Szyronn: iets zegt me dat die kleine probleemkes ooit wel opgelost geraken 😉Ja man
Dat is echt nen deftigen 356 !!
Zou ik wel graag eens in het echt zien.Van welk jaar is die?
alleen da gps’ke op die ruit is da ook origineel ? 😉
Ja paul maar die van u zijn toch allemaal af hé… tot de nrplaat toe..
Daar kan ik alleen maar van dromen… en velen met mij 🙂
Dan vraag ik me wel af in welke categorie ze de Stef zijne jagdwagen moeten gaan zetten… 😕
[quote=”porschke”:3ci7ong6][quote=”Szyronn”:3ci7ong6]inderdaad die speedster van paul is zeer mooi, als die eerste prijs heeft gewonnen is die van ons er nieks tegen 😳 [/quote]
jullie hebben ook een prachtige 356 hoor, en ja een speedster is wat exclusiever en goed gerestaureerd vlugger een prijs wegkapen.
maar mocht iedereen hetzelfde budget of/en smaak hebben, in wat voor een saaie wereld zouden we dan niet leven[/quote]
Pre A
Coupe’s a,b,c
Cabrio’s a,b,c
Specials; Spyder, 904, RSkdna sou het inderdaad saai worden ja, maar doordat da foto is zien jullie de onvolmaakt heden von onze 356 niet, en het interuer is eignlijk ook aan vernieuwing toe. maar toch voor geen geld doen we hem weg 😈
[quote=”Szyronn”:2b1tudxa]inderdaad die speedster van paul is zeer mooi, als die eerste prijs heeft gewonnen is die van ons er nieks tegen 😳 [/quote]
maar mocht iedereen hetzelfde budget of/en smaak hebben, in wat voor een saaie wereld zouden we dan niet leven
inderdaad die speedster van paul is zeer mooi, als die eerste prijs heeft gewonnen is die van ons er nieks tegen 😳
[quote=”Luke”:3449zdkd][quote=”ppp 356″:3449zdkd]Ofwel, kent hij de prijzen niet, of anders zal het oplapwerk zijn in plaats van restauratie 🙄 [/quote]
tja, dat gedacht had ik ook al, heb maar niets gezegd maar ga het in de gaten houden, zal zo nu en dan ns binnenspringen 😉 zal ns foto’s proberen te maken…[/quote]
…had ook al zo’n gevoel toen ik je posty las..ik dacht dat je een schrijffout gemaakt had…hou ons in ieder geval op de hoogte…want al dat voor 20k zou kunnen, dan ik ook… 😀 D D oops: 😥 worden
….. 😉
…’k had het verhaal ook gelezen op ‘t Nederlands forum…prachtige story toch 8) 😯 😈 …denk dat je dan de aarde plots zéér snel voelt draaien… 😉
Yep “the Best off Show” op het 356 treffen in Italie
Nog eentje omdat ze zo knap is
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.