Onze Porsches

• Maker
    Discussie

• Anoniem

😯 911 2.7 bj 1974… 8)

groetjes,

Jo :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 458)
      • [quote=”ppp 356″:s0b6rzur]Ofwel, kent hij de prijzen niet, of anders zal het oplapwerk zijn in plaats van restauratie 🙄 [/quote]

tja, dat gedacht had ik ook al, heb maar niets gezegd maar ga het in de gaten houden, zal zo nu en dan ns binnenspringen 😉 zal ns foto’s proberen te maken…

Da zijn mooi Porschekes 8)
          Nogmaals proficiat Paul

Ik zal ze even hier neerzetten 😉

Paul’s 356 Coupé

Paul’s 356 Speedster

Andere fotootjes kan iedereen van HIER of HIER afhalen of doorlinken 😉

Staan die dan al op het forum 😕 Ben ze nog niet tegengekomen ..

Ik niet maar 911-lover wel 😉

Paul, heb jij hier foto’s van jouw 356 ???

[quote=”Luke”:3g7zs4hy]weet er zo nog eentje staan, een zwarte,
                    eigenaar is met restauratie bezig
                    denk dat die een 20000,- kant en klaar gaat kosten…[/quote]

Ofwel, kent hij de prijzen niet, of anders zal het oplapwerk zijn in plaats van restauratie 🙄

ken

Ik sluit mij volledig aan bij MichM3

knappe combinatie Szyronn!!!

De 356 doet het wel!!!
                      de 911 staat er ook heeeeel mooi 😈

Als je het maar weet Mich 😉

@Szyronn: zeer knappe auto’s dat jouw vader daar heeft staan!!! 😀

Een 356 blijft toch de natte droom van elke Porsche-liefhebber, niet.. 😆

weet er zo nog eentje staan, een zwarte,
                            eigenaar is met restauratie bezig
                            denk dat die een 20000,- kant en klaar gaat kosten…

idd, een 356 is de missing link nog in uw collectie hé Christophe !

Zou mooi staan tussen je kevers en je P

Anoniem

Nice, die 356 spreekt mij wel aan maar de prijzen stijgen gelijk de temperatuur de laatste week.

ik heb in de week ook enkle fotos genomen van mijn vader zijn speelgoed, ik wou ze der al eerder opzetten maar door de exame periode ben ik dat natuurlijk vergeten:d.
                                  en sinds de woensdag is de 911 ondergedekt, zal waarschijnlijk de eerste weken niet meer rijden, tenzij ik is ergens moet zijn als de peugeot niet thuis is 😈 . en in ruil voor de 911 rijd mijn vader nu met de 356 bijna dagelijks naar zijn werk, ik zeg bijna want vandaag is hij met de moto 😉 .

[quote=”stefx911″:14b5mei2]Ook mooi “kerkhof” vooraan 😉 ) [/quote]

😆 😆 😆
                                    ‘t is de moeite, bij diene van mij ook …

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 458)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.