Onze Porsches

• Maker
    Discussie

• Anoniem

😯 911 2.7 bj 1974… 8)

groetjes,

Jo :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 458)
      • [quote=”ppp 356″:s0b6rzur]Ofwel, kent hij de prijzen niet, of anders zal het oplapwerk zijn in plaats van restauratie 🙄 [/quote]

tja, dat gedacht had ik ook al, heb maar niets gezegd maar ga het in de gaten houden, zal zo nu en dan ns binnenspringen 😉 zal ns foto’s proberen te maken…

0

Da zijn mooi Porschekes 8)
          Nogmaals proficiat Paul

0

Ik zal ze even hier neerzetten 😉

Paul’s 356 Coupé

Paul’s 356 Speedster

Andere fotootjes kan iedereen van HIER of HIER afhalen of doorlinken 😉

0

Staan die dan al op het forum 😕 Ben ze nog niet tegengekomen ..

0

Ik niet maar 911-lover wel 😉

0

Paul, heb jij hier foto’s van jouw 356 ???

0

[quote=”Luke”:3g7zs4hy]weet er zo nog eentje staan, een zwarte,
                    eigenaar is met restauratie bezig
                    denk dat die een 20000,- kant en klaar gaat kosten…[/quote]

Ofwel, kent hij de prijzen niet, of anders zal het oplapwerk zijn in plaats van restauratie 🙄

0
                    ken

Ik sluit mij volledig aan bij MichM3

knappe combinatie Szyronn!!!

De 356 doet het wel!!!
                      de 911 staat er ook heeeeel mooi 😈

0

Als je het maar weet Mich 😉

0

@Szyronn: zeer knappe auto’s dat jouw vader daar heeft staan!!! 😀

Een 356 blijft toch de natte droom van elke Porsche-liefhebber, niet.. 😆

0

weet er zo nog eentje staan, een zwarte,
                            eigenaar is met restauratie bezig
                            denk dat die een 20000,- kant en klaar gaat kosten…

0

idd, een 356 is de missing link nog in uw collectie hé Christophe !

Zou mooi staan tussen je kevers en je P

0
                              Anoniem

Nice, die 356 spreekt mij wel aan maar de prijzen stijgen gelijk de temperatuur de laatste week.

0

ik heb in de week ook enkle fotos genomen van mijn vader zijn speelgoed, ik wou ze der al eerder opzetten maar door de exame periode ben ik dat natuurlijk vergeten:d.
                                  en sinds de woensdag is de 911 ondergedekt, zal waarschijnlijk de eerste weken niet meer rijden, tenzij ik is ergens moet zijn als de peugeot niet thuis is 😈 . en in ruil voor de 911 rijd mijn vader nu met de 356 bijna dagelijks naar zijn werk, ik zeg bijna want vandaag is hij met de moto 😉 .

0

[quote=”stefx911″:14b5mei2]Ook mooi “kerkhof” vooraan 😉 ) [/quote]

😆 😆 😆
                                    ‘t is de moeite, bij diene van mij ook …

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 458)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.