Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Onze Porsches
- Dit onderwerp bevat 458 reacties, 78 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 9 maanden geleden door Anoniem.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ok Dave, als ik tijd heb morgen kom ik zeker eens langs 8)
Als ge iets nodig hebt, ge vraagt maar, dan zal ik zien of ik nog iets liggen heb 😉@924, als ge maandagvoormiddag tijd hebt , spring dan maar eens binnen op nummer 16, langs de witte poort naar achter gaan…
@ 911_lover, de binnenkant van de motor zit vol roest, en dan bedoel ik aan de nokkenas en dergelijke , die blok staat al zeker meer dan 5 jaar open, kan niet anders… aan de diverse onderdelen die eruit komen kan je zien dat ze het blok zonder olie zéér heet gereden hebben…
Dus, compleet demonteren , de goede stukken aan de kant leggen, een ander goed blokje zoeken en beginnen overbouwen hé…Misschien heeft 924 nog wel iets bruikbaars liggen 😉
remmen en dergelijke zijn wel nog ok… maar ik speel ermee om alles naar 944 over te bouwen, en met alles bedoel ik ook motor…
ach we zien wel… eerst eens een goede staat van bevinding opmaken en verder demonteren hé…
Motor volledig verloren 😯
Dat klinkt niet goed 😥
Och er zullen zeker nog interessante onderdelen van komen.Het was tenslotte een speciaal blokje 😉jep en de kleur en de achterkant zijn zowat het enige wat zal blijven , de rest zal volledig veranderen… helaas heb ik ondertussen gemerkt dat de motor totaal verloren is… ach whatever, dan prepareer ik op mpn gemak een ander blokje hé 😉
voor die prijs dat ik hem betaalde kan ik het me veroorloven om er (alweer) een twee jaren project van te maken… lol eerst the white beast afbouwen…
Benny , van harte en eindelijk 😉
@McKlusky : Ik zal ook niks zeggen daar ik ze al gezien heb , maar als ze opgemaakt zou zijn zal het in elk geval een unieke blikvanger zijn.PS:Ze heeft al een super kleur 😀
Ik heb dus voor de verandering de zwarte 944 look verkocht en een andere project porsche gekocht… veel ga ik er nog niet over vrijgeven, ook niet veel foto’s, want er is nog een massa werk aan…
Onze hond Bulleke heeft em alvast goedgekeurd !
Hallo eindelijk heb ik mijn droom porsche, hij heeft als belangrijkste opties mooie velgen ,schuifdak,xenon,navi groot scherm,enz;;;;; 😀
Idd de motor is heel goed en zuiver en de wagen rijd ook heel lekker.
Luc
[quote=”Luke”:2s4a5vbo][quote=”Geert”:2s4a5vbo]Bedankt voor de commentaar 😀
Ben er echt wel fier op. Jullie hebben misschien mijn verhaal ooit gelezen dat ik naar bijna Denemarken ben gereden om naar een porsche zoals de deze te gaan kijken… ( is trouwens een kleine fotoreportage gemaakt en hier gepost 😉 ) ) Uiteindelijk vond ik er dan 1 hier in Belgie. In mijn ogen echt een pareltje, toch ten opzichte van de zwarte duitse.
Ondertussen is hij in februari al bij Luc RSR geweest voor een volledig nazicht en onderhoud. Ook Luc was possitief over de wagen en dat bevestigd enkel de aankoop hé.Het is trouwens een 3.2 turbolook van ’85. Volledige restauratie en homologatie is in mijn bezit. Tot de kleinste details zijn ze gegaan. van pedalen tot instaplijsten, etc etc ….[/quote]
dit vraagt om detailfoto’s !!! 😉 [/quote]
inderdaad!!
[quote=”Geert”:1u35yks8]Bedankt voor de commentaar 😀
Ben er echt wel fier op. Jullie hebben misschien mijn verhaal ooit gelezen dat ik naar bijna Denemarken ben gereden om naar een porsche zoals de deze te gaan kijken… ( is trouwens een kleine fotoreportage gemaakt en hier gepost 😉 ) ) Uiteindelijk vond ik er dan 1 hier in Belgie. In mijn ogen echt een pareltje, toch ten opzichte van de zwarte duitse.
Ondertussen is hij in februari al bij Luc RSR geweest voor een volledig nazicht en onderhoud. Ook Luc was possitief over de wagen en dat bevestigd enkel de aankoop hé.Het is trouwens een 3.2 turbolook van ’85. Volledige restauratie en homologatie is in mijn bezit. Tot de kleinste details zijn ze gegaan. van pedalen tot instaplijsten, etc etc ….[/quote]
dit vraagt om detailfoto’s !!! 😉
Bedankt voor de commentaar 😀
Ondertussen is hij in februari al bij Luc RSR geweest voor een volledig nazicht en onderhoud. Ook Luc was possitief over de wagen en dat bevestigd enkel de aankoop hé.Het is trouwens een 3.2 turbolook van ’85. Volledige restauratie en homologatie is in mijn bezit. Tot de kleinste details zijn ze gegaan. van pedalen tot instaplijsten, etc etc ….
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.