Onze Porsches

• Maker
    Discussie

• Anoniem

😯 911 2.7 bj 1974… 8)

groetjes,

Jo :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 458)
      • Prachtig! 🙂

ken

een zeer mooie Porsche! je mag er zeker trost opzijn!
          heb je hem al lang?

Een paar fotos van mijn trots 8)

Als het nog eens goed weer is, neem ik er nog wel een paar ( fotos hé )…

Ok dan 🙂 Als iemand nog een turbo te koop weet staan, mag werk aan zijn..

Idd , ik wilde gewoon even reageren op je stelling dat een 924S niet zoveel goedkoper zou zijn dan een 924Turbo in onderhoud 😉

Dat heb ik er dan ook voor over 😉 Dat het niet goedkoop gaat zijn, dat wist ik al, dus…

Dat zowel het onderhoud aan de wagen zelf als in verbruik van de Turbo wel een prijsklasse hoger gaat zijn dan die van een 924S

Vertel Koen! 🙂

[quote=”924″:8lyim8e3] en ja, onderhoud, dat weet ik… een S zal niet zóveel goedkoper zijn dan een turbo in onderhoud, dus 😉 [/quote]

Ik denk dat je daar een beetje een heel verkeerde inschatting hebt 🙄 😕

Lijkt mij niet zo’n slecht idee om aan een 931 te beginnen..je hebt in groter lijnen al de ervaring met 924’s in het algemeen en van de turbo kan je enkel wijzer worden. Vooral op gebied van motor dan een leuk verschil tov hetgeen je reeds gewend was 😉 Je hoeft er daarom niet steeds mee rond te rijden vanaf je 18de…maar het “koesteren en hebben” is al een plezier op zich!

Dat versta ik onder niet goedkoop 🙂
                            De techniek, ik ben niet 100%, maar 200% bereid om bij te leren van de techniek van een 931, en ja, onderhoud, dat weet ik… een S zal niet zóveel goedkoper zijn dan een turbo in onderhoud, dus 😉

Het gaat niet over goedkoop, het gaat over het onderhoud en de techniek.

Ik weet het, niet goedkoop, maar ja, wil niet al te veel onderdoen hé als we tijdens een ritje eens doortrekken 😉

[quote=”924″:2ye7anne]Inderdaad, de lak laat ik dan waarschijnlijk aan de koper over, want dan verkoop ik alles en ga ik rond kijken voor nen 931 8) [/quote]

Een 931?? Weet waar je aan begint hé… 😉

Idd, zeer ‘gezond’, wel verslavend, ben nu van plan mijn hele leven in Porsches rond te rijden 8) Hopen dat het lukt..
                                    Er aan sleutelen is nog meer fun!

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 458)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.