Onze Porsches

• Maker
    Discussie

• Anoniem

😯 911 2.7 bj 1974… 8)

groetjes,

Jo :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 458)
      • Ziet er heel goed uit.
        Stond in Wommelgem te koop dacht ik.
        Veel succes ermee.

een 914 is inderdaad een tof machien, zwart is mooi, maar flashy orange of gifgroen passen zeer goed bij het tijdsbeeld dat de 914 oproep namelijk de zeventies 8) , janneman

Guy

Knap bakske ! Veel mooier in’t zwart dan die oranje die ik gisteren zag in ‘t Bouwcentrum 😉

Succes ermee !

Ola, Proficiat Mark !

Heb ook ooit bijna een 914 gehad, een knalgele maar was net voor mijn neus verkocht 😥

Ik blijf een zwak hebben voor dit model…

Anoniem

een nwe aanwinst

➡ Veel plezier ermee,en na een tijdje kan je niet zonder (Porsche 😆 ) .
                  Alhoewel onze Boxster nu veel stilstaat in de garage,met het winterweer ➡ zie ik hem dagelijks staan naast mijn andere wagen als ik smorgens vertrek !!ja om te gaan werken 🙄 ,en dat heeft ook zeer veel voldoening .Mee rijden is natuurlijk nog veel leuker 😉

ik vind het tof dat iemand gelukkig is met de wagen, bij moest hij dienst doen als dagelijks voertuig( winterwagen) en daar is hij iets te mooi voor en had te weinig plaats om hem te stallen (heb nog enkel andere wagens)

guy ik wens je langs deze weg nogmaals veel plezier met de wagen en weet dat hij in goed handen is

erwin

ter info: mijn 944 heb ik vervangen door een audi coupe 5E quattro (92) en je raad het al ook een witte 😀

ziet er ook nieuw uit, draag er maar goed zorg voor

Zeer propere wagen.
                        Succes ermee 😉

Ziet er een zeer verzorgde wagen uit !

Daar ga je nog veel plezier aan beleven 😀

Ziet er heel netjes uit.

Guy

Hier is ze dan, mijn “white lady”, een 944 type 1 van 1982. Volledig in orde gemaakt door iemand die jullie beter kennen als Westfalia (prachtjob Erwin 😉 )

Sommigen zullen wel gemerkt hebben dat er nog één ding ontbreekt … de ‘944’ badge is reeds besteld bij RSR, ik moet ze alleen nog afhalen 🙂

[quote=”Mushroom”:25qa371j]Howdy !
                                Heb eerder deze week dit forum gevonden en heb nu pas tijd gehad om eens een post te maken. Ik ben Bart en de fiere eigenaar van een zwarte Boxster. Een foto zegt meer dan 1000 woorden, dus hier istie …

[/quote]

😯
                                Wow ook al zo’n knappe boxster !! 8)

Ik ben der ook meer en meer over aan’t denken om de pinkertjes in’t wit te steken…
                                En blij te lezen dat ik niet als enige g*k hier toekwam van “miljaar, kunt ge geen trekhaak op een boxster zetten” 😳 😈

Stuur de fotootjes eens naar mij pktuning@hotmail.com
                                  Dan zal ik ze (als het er niet teveel zijn) een url adres geven en ze hier neerzetten 😉

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 458)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.