Onze Porsches

• Maker
    Discussie

• Anoniem

😯 911 2.7 bj 1974… 8)

groetjes,

Jo :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 458)
    • WB

Weer fout…is echt een afgang….en dan nog maar zwijgen om er een avatar van te kunnen maken…maar de aanhouder zal winnen….misschien 😛

WB

Hij staat in mijn album van het nl. forum, maar krijg hem er hier precies niet op. Dan nog maar eens het url adres….? 😳

Je kunt geen foto zomaar van je computer uploade.
            Je moet hem eerst een url adres bezorgen.
            Dus ergens op het net zetten 😉

Anoniem

er staat een mooi roodje (997) op het salon 😛

laat het maar naar hier komen als niemand het wil hebben :mrgreen:

Jo

Anoniem

😥 niet veel van te zien (jammer), prentje eerst op internetalbum zetten voor je het hier krijgt…zie andere topics hierover 💡

Jo

WB

[/img]C:Documents and SettingsWILLEMMijn documentenMijn afbeeldingen2006_01_15

was inderdaad een populair kleur bij Porsche in de jaren 80, nu wordt er bijna geen één meer verkocht in het rood, smaken kunnen veranderen blijkbaar, hopelijk worden er weer wat meer verkocht in een ander kleur dan grijs en blauw, mooie kleuren maar je komt ze teveel tegen 🙁

Anoniem

nuvolablauw van Alfa 8) 8) 8)

ps: mijn rode was ook ooit een groene. Trend uit de jaren tachtig om groene auto’s rood te spuiten?

Jo

Anoniem

[quote=”RSR”:1s3npelf]Wel spijtig van dat open dak dat ze er achteraf hebben in geplaatst. Voor de rest ziet het er een propere wagen uit en ik wens je er dan ook veel geluk mee.[/quote]

ja ik weet het van deze open daken , problemen heb je nadien altijd , in mijn golf hebben ze dit ook later geplaatst en heb nu water binnen , dus alles met celicone gedicht en nu geen open dak meer maar ook geen water,

en wat betrefd de P924 hopelijk heb ik er geluk mee want ik rij der enkel als oldtimer mee rond in het weekend dus niet alle dagenenkel als hobby en der moet nog veel aan gedaan worden carosserie – afschuren en spuiten , welk kleur dit weet ik nog niet want vroeger was deze een groene en nu is deze roodachtig , iemand een voorstel wat betrefd een kleur ? laat maar komen

Wel spijtig van dat open dak dat ze er achteraf hebben in geplaatst. Voor de rest ziet het er een propere wagen uit en ik wens je er dan ook veel geluk mee.

Anoniem

dit is hem dan , nog werk aan maar da komt dik in orde .

haha! de jo is van aarschot, dat is inderdaad niet ver van tienen, kijk al uit naar het volgende seizoen! zodat we allen eens nader kennis kunnen maken, jeansprint 😆

Ben van Mortsel, Antwerpen maar kom geregeld wel eens door Aarschot als we de schoonfamile gaan bezoeken.

Heb ook een 2.7S van ’77 maar al wel met breed kontje…

In ieder geval welkom ! Mooie P !

Anoniem

😯 mooi nestje Porschkes…

8) Leuk om te doen in het voorjaar is bijvoorbeeld de Hagelandroute…

Hallo,

hier al foto’s van onze Porsches.

De 911’s:

[url=http://imageshack.us:1bqvg0zl]

De 924 turbo…nog onder stof en in de garage.

[url=http://imageshack.us:1bqvg0zl]

Groeten.

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 458)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.