Onze Porsches

• Maker
    Discussie

• Anoniem

😯 911 2.7 bj 1974… 8)

groetjes,

Jo :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 458)
      • Zeer mooie wagen en als dit de eerste lak is amaai dan is hij echt mooi

[quote=”cab ’88”:2ow0zom1]@ stefx911; van welk bouwjaar is uw p’ke? Ziet er ferm in orde uit 😀

Is dat een kinderstoel achteraan? In mijn cabrio slaag ik er niet in om achteraan een kinderzitje te plaatsen en mijn vrouw wil haar voorzetel niet afstaan aan kleine Ferre (eigenlijk vind ze de achterbank gewoon te klein voor volwassenen) dus blijft de P vaker in de garage staan voorlopig 😥 [/quote]

Bedankt.
          Hij is van ’77 en tot nu toe nog geen spikkeltje roest gevonden 😀
          Wordt dan ook zeer goed verzorgd hé

Is idd een kinderzitje, origineel van Porsche, en past dus perfect achterin.
          Dit is de “Porsche Prince” en ik dacht nieuw 166€, das goedkoper dan de gewone kinderzitjes. Kijk HIER maar eens
          Zo kan je met de familie op stap.

Als ik enkel met mijn zoontje met de P weg ben dan zet ik hem met dat stoeltje naast mij op de passagierszetel, dat vind hij reuze !

Kopen zou ik zeggen, dan moet je P niet zo veel in de garage blijven staan
          😉

Hier is ie 😉 😆 😆 😆

ah da is blauw… ok, kgeloof u dan maar. kzal nekeer footooke vd mijne pakken en posten…denk ni dat ge rap een verschil gaat zien ondanks de mijne zwart is.

[quote=”RufieF6″:1r82bbxf][quote=”Number1″:1r82bbxf]ne zwarte 968 uit ’94…waar ken ik da van 😉 [/quote]
                geen idee, de mijne is nachtblauw… 😕 [/quote]

Hij zegt dit daar zijn 968 zwart is 😉 😆

Anoniem

@ stefx911; van welk bouwjaar is uw p’ke? Ziet er ferm in orde uit 😀

Is dat een kinderstoel achteraan? In mijn cabrio slaag ik er niet in om achteraan een kinderzitje te plaatsen en mijn vrouw wil haar voorzetel niet afstaan aan kleine Ferre (eigenlijk vind ze de achterbank gewoon te klein voor volwassenen) dus blijft de P vaker in de garage staan voorlopig 😥

Je wagen ziet er even grootsnuit dan dat de foto is 😆 😆 😆

eventjes kleiner maken en terug uploaden.

😉

dju mijne foto is groot uitgevallen seg…

[quote=”Number1″:2x7ijlz6]ne zwarte 968 uit ’94…waar ken ik da van 😉 [/quote]
                        geen idee, de mijne is nachtblauw… 😕

ne zwarte 968 uit ’94…waar ken ik da van 😉

zal de mijne er ook eens proberen op te zetten se

Ik ben hier eigenlijk al lid van ergens in 2004, maar toen was het hier nog veel rustiger dan nu. Heb de indruk dat het hier ook veel actiever wordt.

Heb die BBQ info gezien, maar jammer genoeg heb ik die dag al plannen.

Hey Rufie
                                Ook hier beland ❓
                                Een hele dikke welkom van mij

Hey welkom,ook ik zit af en toe nog op porscheforum NL ,maar hier volg ik het nu meer,ivm je Porsche ziet er zeer nette wagen uit,het model zelf zie ik pers heel graag,en dan nog liever in Cabrio versie .

Groeten Boxster uit Oost-vlaanderen ( omgeving Eeklo )

Ps ; zin in een BBQ met wat forumleden ! zie bij evenementen

Hello,

wordt tijd dat ik me hier eens voorstel. Op internet ga ik door het leven als rufie, zit de laatste tijd nogal veel op http://www.porscheforum.nl . Vandaar ken ik 911lover en dirkie 😉 . En nog een aantal andere namen die hier terugkomen.
                                    Sinds begin juli is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden. De eerste Porsche is er gekomen : een 968 coupé uit 1994.

Hier een fotootje :

Voor degenen die interesse hebben, regelmatig post ik ook op mijn blog, nl. http://rufie-porsche.skynetblogs.be/

Ik zou het leuk vinden om nog wat meer Porschisten uit Vlaanderen te leren kennen.

Greets,
                                    Rufie

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 458)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.