Onze Porsches

• Maker
    Discussie

• Anoniem

😯 911 2.7 bj 1974… 8)

groetjes,

Jo :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 458)
      • neen je moet het aan de gans andere kant zoeken en vraag het eens aan Rufie die heeft het artikel van dat standbeeld en het is op fb geweest

0

Door de plaatsing aan het strand ga ik ervan uit dat het met de gealieerden te maken moet hebben en dat er zeer vele slachtoffers gevallen zijn .

0

Vertel Bruno .
            Ik kan het niet zo dadelijk vinden via Google.

0

Je moet eens opzoeken wat dat standbeeld betekent op de achtergrond mss heb je dan zoveel geen goesting meer om het op je computer te zetten

0

Vind ik ook een mooie foto ,Kan zo gebruikt worden als achtergrond op het pc scherm .

0

zeer mooie foto!

0

Omdat het ook al wel even geleden is, hier nog eens een fototje van de mijne 😉

0

Mijn laatste aankoop

Mijn werkpaard

Just for fun shopping mobiel

De laatst staat tevens te koop, den benz, den boodschappenwagen en om de kindjes naar school te doen

[IMG]http://img62.imageshack.us/img62/51/dsc04087kh.jpg[/IMG]

grtz Geert

0

Ik zie dat dit het populairste draadje is van het forum , al is de laatste post meer dan drie jaar oud .
                        Ondertussen is er heel wat verandert .
                        Dus ik zal hier mijn huidige speeltjes even neerzetten .
                        En jullie ook hé , zodat dit draadje weer wat up to date blijft .

De 968CS (nog steeds , maar uiterlijk wat verandert tegenover +3 jaar geleden

Het dagelijkse werkpaard . De A6 2.8 Quattro

En de pas aangeschafte moto . Een Triumph 955i Sprint RS (Yes , nu heb ik ook een RS in mijn bezit 😈 )

0

Prima 😉

0

[quote=”jack-in-the-box”:21jkspl7]

De e30 op de achtergrond misschien? 🙂 [/quote]

😉

Koen, ik mail u een van deze nog wel eens om af te spreken!

SidewindR.

0
                            ken

mooi duo sidewindR 😉 ❗

ahzo Koen nog op zoek naar iets nieuws 😈

0

De e30 op de achtergrond misschien? 🙂

0

Euh ja, waarschijnlijk 😉

0

De collectie nog aan het uitbreiden Koen ?

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 458)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.