Onze Porsches

• Maker
    Discussie

• Anoniem

😯 911 2.7 bj 1974… 8)

groetjes,

Jo :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 458)
      • neen je moet het aan de gans andere kant zoeken en vraag het eens aan Rufie die heeft het artikel van dat standbeeld en het is op fb geweest

Door de plaatsing aan het strand ga ik ervan uit dat het met de gealieerden te maken moet hebben en dat er zeer vele slachtoffers gevallen zijn .

Vertel Bruno .
            Ik kan het niet zo dadelijk vinden via Google.

Je moet eens opzoeken wat dat standbeeld betekent op de achtergrond mss heb je dan zoveel geen goesting meer om het op je computer te zetten

Vind ik ook een mooie foto ,Kan zo gebruikt worden als achtergrond op het pc scherm .

zeer mooie foto!

Omdat het ook al wel even geleden is, hier nog eens een fototje van de mijne 😉

Mijn laatste aankoop

Mijn werkpaard

Just for fun shopping mobiel

De laatst staat tevens te koop, den benz, den boodschappenwagen en om de kindjes naar school te doen

[IMG]http://img62.imageshack.us/img62/51/dsc04087kh.jpg[/IMG]

grtz Geert

Ik zie dat dit het populairste draadje is van het forum , al is de laatste post meer dan drie jaar oud .
                        Ondertussen is er heel wat verandert .
                        Dus ik zal hier mijn huidige speeltjes even neerzetten .
                        En jullie ook hé , zodat dit draadje weer wat up to date blijft .

De 968CS (nog steeds , maar uiterlijk wat verandert tegenover +3 jaar geleden

Het dagelijkse werkpaard . De A6 2.8 Quattro

En de pas aangeschafte moto . Een Triumph 955i Sprint RS (Yes , nu heb ik ook een RS in mijn bezit 😈 )

Prima 😉

[quote=”jack-in-the-box”:21jkspl7]

De e30 op de achtergrond misschien? 🙂 [/quote]

😉

Koen, ik mail u een van deze nog wel eens om af te spreken!

SidewindR.

ken

mooi duo sidewindR 😉 ❗

ahzo Koen nog op zoek naar iets nieuws 😈

De e30 op de achtergrond misschien? 🙂

Euh ja, waarschijnlijk 😉

De collectie nog aan het uitbreiden Koen ?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 458)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.