Onze Porsches

• Maker
    Discussie

• Anoniem

😯 911 2.7 bj 1974… 8)

groetjes,

Jo :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 458)
      • hoe doe je dat je foto erop plaatsen ????

Knappe foto’s maar nog mooiere P-tjes, echt zeer knap ‘k geraak er niet op uitgekeken.

Peter

thanx voor de complimentjes.

Ik hoop ook dat ik er nog tientallen jaren van kan genieten. De eerste week hebben we een zalige tijd doorgebracht, echt geluk gehad met het weer.
            Het zal wel moeilijk zijn om mij volgende week terug te concentreren op het werk, wetende dat hij rustig staat de slapen onder zijn autopyjama, wachtend op het volgende weekend…

mooi mooi mooi ,

ook mijn droom : 993 cabrio

zorg voor dragen !

Anoniem

knap, knap, mooi, etc…..
                proficiat, is er eentje waar je echt fier op kan zijn!!!

gij niet alleen Lou ! 😯 ik zal maar verder dromen 🙂

Lou

Mooi, den deze is gezond jaloers…

Hier is eindelijk ‘my pecious’ 😀

Mooie fotootjes 😆

Heb je die gemaakt tijdens de Ardennenrit ❓
                        Hoe was de rit ❓

wel ik ga het eens proberen Mark ➡

En ja gelukt zulle,ik ben terug content zie dat het lukt 😉

Groeten Boxster

Anoniem

je had een spatie tussen geplaatst. Ik heb gewoon de spatie weggedaan en het was opgelost. was geen probleem.

Ik zal zeggen tegen mijn tuuteke dat ge haar mooi vind…dan slaapt ze weeral goe en rijd ze volgende keer weer eens zo goed 8) . Ge moet dat soigneren hé 🙂 )

Als ze klaar is (als ik ze nu terug heb, klaar is ze pas volgende zomer)ga ik zeker eens meerijden. Dat is toch de bedoeling.

Wel Mark,ik heb jouw Boxsterke gezien bij RSR in zijn garage en -> ja het ziet er een heel mooi exemplaar uit zulle ,en zeker die wielen enz enz,alst past moet je maar eens een ritje meedoen he dan zien we elkaar eens in levende lijve 😆 vraag he maar eens aan Luc hoe plezant het is om met de bende mee te rijden 😯 zeg Mark nog een vraagje ik kreeg dat fotoke er niet op,wel die link er naar toe ,zette jij die foto er op en hoe doe je dit ❓ in ieder geval bedankt aan degene die dit deed voor mij ❗ 😉

Groeten Boxster

Ps ; Bouwjaar van onze Boxster is 96 😳

Oud ??? zo oud is die nu toch ook weer niet.

Anoniem

oud? Ziet er anders nog jong genoeg uit zenne 🙂 )

wel dit is mijn oud 😆 Boxsterke ->

Groetjes Boxster en co !!

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 458)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.