Onze Porsches

• Maker
    Discussie

• Anoniem

😯 911 2.7 bj 1974… 8)

groetjes,

Jo :mrgreen:

8 reacties aan het bekijken - 451 tot 458 (van in totaal 458)
    • Anoniem

vind ik ook, die vorige velgen waren zeker niet lelijk maar met die fuchs heeft ie nog net dat ietsje meer.

IDD ik vind dat het ook veel beter staan met die fuchsvelgen, die andere velgen staan echt niet zo mooi. Ieder zijn gedacht natuurlijk.

Luc

[quote=”mark986″:1lb63pkl]ziet er al HEEL netjes uit!!!![/quote]
            Persoonlijk vind ik dat er hier op het forum veel nette P-tjes te vinden zijn, we hebben allemaal een voorliefde voor deze wagens en hebben daar dan ook onze duur verdiende centjes aan gespendeerd en daar willen we hopelijk nog heel lang kunnen van genieten.

Jeps ik vind het ook veel beter staan met die fuchsvelgen,dan met de velgen die er op stonden

Groeten Boxster

het zijn Conti SportContact N1 banden – voor 205/55ZR16 achter 225/50ZR16, ‘k vind het aangenamer rijden dan met de 17inchers.

Groeten Peter

Porsche fanaat in hart en nieren

idd zeer proper al vond ik die andere eronder ook zeer zeker niet mis 😉

Jeps ik vind het ook veel beter staan met die fuchsvelgen,dan met de velgen die er op stonden 😉

Groeten Boxster

Ps ; welke bandenmaat heb je zitten ………….?

Anoniem

ziet er al HEEL netjes uit!!!!

Ze staan er eindelijk onder de fuchsvelgen, ik heb reeds gekleurde entercaps geplaatsts maar deze foto’s zijn nog met de zwarte, een eerste impressie. Met de geklaurde caps veel mooier foto’s volgen later.

Mooie wagen 😉

8 reacties aan het bekijken - 451 tot 458 (van in totaal 458)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.