Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Onze Porsches
- Dit onderwerp bevat 458 reacties, 78 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 9 maanden geleden door Anoniem.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
ja ja Ken eerste lak cobalt bleu komt blijkbaar niet veel voor op 964 !!!
heel mooi de velgen en de remklauwen zelf gedaan of laten doen ga dat later ook doen of wel big red steken .ff een paar nieuwe foto’s posten.
de remklauwen laten reviseren en laten spuiten in het rood.
Vooraan
Achteraan
Interieur
zetels in het grijs + handrem in het grijs, versnellingspook in het zwart, stuur opnieuw overtrokke in het grijs, nu nog juist het interieur eens goed onder houden nemen en ist weeral ok 😀[quote=”sunshine”:2jjj29jq]bedankt Ken,
ja in het echt is die kleur nog helemaal anders en vind persoonlijk dat het heel goed staat op een 964 cabrio 8) [/quote]Staat super mooi op je 964 😀
is het de eerste lak dat erop zit?bedankt Ken,
ja in het echt is die kleur nog helemaal anders en vind persoonlijk dat het heel goed staat op een 964 cabrio 8)knap, ziet er heel mooi echt wil ik wel eens in het echt zien!!
verzorg dat beestje ma goe hé (zal wel geen prob zijn) 😉bedankt ,
ja ja maar zoek ook heel graag achter speelgoed !!!
dat is zo een soort van hobby geworden
nu nog alleen wachten dat gaat moeilijk worden ( onderhoud , technische controle etc) 😀Sunshine , prachtige auto !!
Dan is je zoektocht toch tot een goed einde gekomen.
Proficiat.Kan ik geloven !!
Alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst 😉voila het is er van gekommen 964 carrera 2 van 06/1993
cobalt bleu licht grijs interieur 😀 D D
ben er al zot van 😳 😳 😳
http://picasaweb.google.fr/bertdidier/nice Enrico (ook al ben ik ni echt voor een zilvere wagen, smaken verschillen natuurlijk 😉 )
Veel rijplezier!!!!spijtig dat de 2 andere wagens op de foto ook geen porsches ware
Mooie wagen(s)
die 914 is ook leuk, al ben ik geen voorstaander van die velgjes[quote=”porsche914orange”:2ko9r1k1]die 914 ken ik, van in de classic club, van nicolas.
pp 356 kent hem natuurlijk ook ❗ niet?[/quote]Ja dat is zijn wagen.die 914 ken ik, van in de classic club, van nicolas.
pp 356 kent hem natuurlijk ook ❗ niet?[quote=”S2″:288287kz]Mooie cayman!!! (En spot mijn oog daar geen opvallende oranje 914 in de achtergrond? Ook van jou?)[/quote]
Dank je 😉 Spijtig genoeg is de 914 niet van mij.
Echt een pracht wagentje.Maar wilde deze foto toch met jullie delen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.