Onze Porsches

• Maker
    Discussie

• Anoniem

😯 911 2.7 bj 1974… 8)

groetjes,

Jo :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 458)
        • Onze 996 C2 3,4l – 300 HP – 5Vmanueel – – Coupé…. enkel voor de weekenduitstapjes als het goe weer is !! 😉

8)

Anoniem

NICE!!!!!!

$rouji

[quote=”porsche914orange”:k9jdki5j]heb eindelijk album aangemaakt
              het is nog maar een beginsel ze
              http://cedric-savaete.magix.net/

En weer iemand met een Magix mapje 😉
              Binnekort is de Magix-site overstelpt met Porschefoto’s 😆 😆 😆

Prachtige wagen, Mich, van harte proficiat! Hopelijk kunnen we allemaal mee van haar gebrul genieten bij één of andere bijeenkomst volgende zomer 😀

heb eindelijk album aangemaakt
                  het is nog maar een beginsel ze
                  http://cedric-savaete.magix.net/

Tof machienke 😉

Het beste ermee!

ken

na effe zoeken heb je dan toch een RS gevonden ➡ Feli Mich!!
                      steeds leuk om het verslag te lezen 😉
                      Veel rijplezier met dit beest 😈 (dat zal je ongetwijfeld wel hebben)

Vette bak.
                        Mich van harte

Vind ook die “Carrera RS” striping op de zijkant heel mooi.. zeker laten!

Ben soms aan het twijfelen om die bij mijn 964 ook aan te brengen. De gewone dan hé, zonder RS.
                          Weet alleen niet goed in welke kleur

[quote=”stefx911″:3b5lp4lc]Dikke Proficiat !

Geweldige wagen en groot gelijk om voor de RS te gaan ipv de GT3

Telkens je het gebrul van de luchtgekoelde in je rug hoort ga je blij zijn met je keuze!
                            En nu wachten op de zomer om hem eens in het echt te zien…

Ideaal om de Vroemdag mee te doen… daar waren dit jaar twee GT3’s maar geen enkele RS! 😉 [/quote]

Ik denk ook dat het de beste keuze is…GT3’s zullen er nog lang genoeg te vinden zijn in goede staat…964RS’en in propere staat, origineel en voor een doenbare prijs is eerder zeldzaam. Zeker in Maritime blauw, een kleur die toch wel heel populair is voor deze auto’s

[quote=”Setakira”:2pa46d6h]Proficiat Mich, toch nog snel ééntje gevonden 😀
                              Mooi opvallend kleurtje ook.

De mijne was ook een franse wagen, ik denk dat Johan daar een paar weken mee bezig is geweest om haar papieren in orde te brengen. Wat meeste tijd vergt is de afspraak voor de opmeting (conformiteits attest bij D’Ieteren zelf laten doen), kan je soms wel weken op moeten wachten voordat je mag langsgaan.

Ah en PS, als je dan naar de autocontrole gaat en diene gast daar zoekt gegevens om zijn papieren in te vullen, wijs hem dan maar het stickertje (zal D’Ieteren ook wel in jou wagen op dezelfde plaats plakken) aan de deurstijl bestuurderskant aan, heb ik begin dit jaar 15min mee verloren op omdat hij maar bleef rondkijken in de koffer, alles eruit, tapijten ook en dan nog niets vond 🙄 [/quote]

Tja, soms kan het snel gaan he…er waren ook wel heel wat kandidaten voor de wagen (ik was de 3de, er waren er nog 9 achter me) en heb direct beslist…zoals ik al zei, hij is niet perfect, maar wel eerlijk. Je kan niet elke dag een goede 964RS kopen in een mooi kleurtje voor een eerlijke prijs. En dan laten we de motor tuning nog buiten beschouwing. Ook de 4 velgen zijn nog de originele magnesiums! Enfin, moest ik ‘m laten staan hebben dan zou ik vannacht slecht geslapen hebben 😉 .

Goed dat je het meldt van de keuring enzo. Gaetan (die je wel gezien hebt in Drogenbos) is een RS liefhebber en ik hoop via hem een en ander te regelen.

Dikke Proficiat !

Geweldige wagen en groot gelijk om voor de RS te gaan ipv de GT3

Telkens je het gebrul van de luchtgekoelde in je rug hoort ga je blij zijn met je keuze!
                                En nu wachten op de zomer om hem eens in het echt te zien…

Ideaal om de Vroemdag mee te doen… daar waren dit jaar twee GT3’s maar geen enkele RS! 😉

Proficiat Mich, toch nog snel ééntje gevonden 😀
                                  Mooi opvallend kleurtje ook.

De mijne was ook een franse wagen, ik denk dat Johan daar een paar weken mee bezig is geweest om haar papieren in orde te brengen. Wat meeste tijd vergt is de afspraak voor de opmeting (conformiteits attest bij D’Ieteren zelf laten doen), kan je soms wel weken op moeten wachten voordat je mag langsgaan.

Ah en PS, als je dan naar de autocontrole gaat en diene gast daar zoekt gegevens om zijn papieren in te vullen, wijs hem dan maar het stickertje (zal D’Ieteren ook wel in jou wagen op dezelfde plaats plakken) aan de deurstijl bestuurderskant aan, heb ik begin dit jaar 15min mee verloren op omdat hij maar bleef rondkijken in de koffer, alles eruit, tapijten ook en dan nog niets vond 🙄

[quote=”MichM3″:evq4dd0g]Hmm…Denis, ik was niet direct van plan de RS nog deze winter in te schrijven…ik rijd er toch ni mee en ten tweede hebben de RS’en geen coating tegen roest.

Het zal ook begin december zijn eer de auto naar hier komt. Franse papieren, keuring,… ik weet niet hoelang dat gaat duren. Heeft de RS een pvg nr in Belgie dan is dat geen probleem en anders zijn we weer de weg op 7 op… 😥 😉 [/quote]

Nie erg he, je hebt het perfect materiaal toch al he.
                                    Die Alpina is ook de max !

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 458)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.