Onze Porsches

• Maker
    Discussie

• Anoniem

😯 911 2.7 bj 1974… 8)

groetjes,

Jo :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 458)
      • Ben er ook eens eindelijk in geslaagd om foto’s te plaatsten.
        Als je het eenmaal weet is het eigenlijk poepsimpel, maarja…
        Hier mijn SC-tje…

[quote=”Luke”:37gdkuta][quote=”911-lover”:37gdkuta]Ik heb eindelijk ook eens je wagen Live kunnen bewonderen[/quote]

hopelijk positief he 😉 [/quote]

Had jij dan anders verwacht ❓
          Tuurlijk positief 😉

Prachtig gechipt beesje 8)

Heb hem ook al enkele keren live gezien: zeer mooie, propere en verzorgde wagen. Kleur staat em prachtig.

Anoniem

superknappe 944, en in de mooiste kleur voor een 944 !

[quote=”911-lover”:3okkyjy4]Ik heb eindelijk ook eens je wagen Live kunnen bewonderen[/quote]

hopelijk positief he 😉

Ik heb eindelijk ook eens je wagen Live kunnen bewonderen

afgelopen zondag even wat nieuwe fotootjes geschoten… 😉 )

cool f deville proficiat met je aankoop ik kijk er alvast naar uit om hem eens te zien

Ook van deze kant proficiat

Proficiat! benieuwd naar de foto’s. Welke kleur is het nu geworden ?

[quote=”fdeville”:1flyx7q9]De kogel is door de kerk: heb me zopas een 964 Carrera 4 gekocht 😀 D D
                              Ik zal dus zelf binnenkort laten weten of dat (4×4) ook in de winter nuttig is of niet 8) [/quote]
                              Proficiat !! Laat de foto’s maar komen.

S2

Nogmaals proficiat, en natuurlijk willen we zo snel mogelijk foto’s 🙂

Anoniem

De kogel is door de kerk: heb me zopas een 964 Carrera 4 gekocht 😀 D D
                                  Ik zal dus zelf binnenkort laten weten of dat (4×4) ook in de winter nuttig is of niet 8)

voila de eerste wagen waar ik coplioot in was een APAL Buggy L met porsche 356 Carrera2 motorin de andere foto is mijn eerste porsche die ik nu aan het opkuisen ben mooi hé

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 458)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.