Onze Porsches

• Maker
    Discussie

• Anoniem

😯 911 2.7 bj 1974… 8)

groetjes,

Jo :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 458)
      • Ben er ook eens eindelijk in geslaagd om foto’s te plaatsten.
        Als je het eenmaal weet is het eigenlijk poepsimpel, maarja…
        Hier mijn SC-tje…

0

[quote=”Luke”:37gdkuta][quote=”911-lover”:37gdkuta]Ik heb eindelijk ook eens je wagen Live kunnen bewonderen[/quote]

hopelijk positief he 😉 [/quote]

Had jij dan anders verwacht ❓
          Tuurlijk positief 😉

0

Prachtig gechipt beesje 8)

0

Heb hem ook al enkele keren live gezien: zeer mooie, propere en verzorgde wagen. Kleur staat em prachtig.

0
              Anoniem

superknappe 944, en in de mooiste kleur voor een 944 !

0

[quote=”911-lover”:3okkyjy4]Ik heb eindelijk ook eens je wagen Live kunnen bewonderen[/quote]

hopelijk positief he 😉

0

Ik heb eindelijk ook eens je wagen Live kunnen bewonderen

0

afgelopen zondag even wat nieuwe fotootjes geschoten… 😉 )

0

cool f deville proficiat met je aankoop ik kijk er alvast naar uit om hem eens te zien

0

Ook van deze kant proficiat

0

Proficiat! benieuwd naar de foto’s. Welke kleur is het nu geworden ?

0

[quote=”fdeville”:1flyx7q9]De kogel is door de kerk: heb me zopas een 964 Carrera 4 gekocht 😀 D D
                              Ik zal dus zelf binnenkort laten weten of dat (4×4) ook in de winter nuttig is of niet 8) [/quote]
                              Proficiat !! Laat de foto’s maar komen.

0
                              S2

Nogmaals proficiat, en natuurlijk willen we zo snel mogelijk foto’s 🙂

0
                                Anoniem

De kogel is door de kerk: heb me zopas een 964 Carrera 4 gekocht 😀 D D
                                  Ik zal dus zelf binnenkort laten weten of dat (4×4) ook in de winter nuttig is of niet 8)

0

voila de eerste wagen waar ik coplioot in was een APAL Buggy L met porsche 356 Carrera2 motorin de andere foto is mijn eerste porsche die ik nu aan het opkuisen ben mooi hé

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 458)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.