“Onze straatraces zijn niet gevaarlijk”

Home Forum Zeverhoekje “Onze straatraces zijn niet gevaarlijk”

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • Helaba ,dat is me daar maar 1 keer overkomen ,en dan nog aangereden door een andere rijder !@ Y@A dat moet een 25 tal jaren geleden zijn denk ik .

@snoer

Was dat daar dat ge een paar keer in den tarmac hebt willen bijten? :respect2: :driver:

Toen was snoer nog n’jonge gast … in welke jaren spreken we hier snoer

Ja triestig dat dit om politieke redenen is moeten verdwijnen .Dank je mush voor het didactisch materiaal .Ik hou er heel mooie herrinneringen aan over .We gingen er destijds oefenen als ik begonnen ben aan men wegrace debuut voor het Bk wegrace tot de flikken daar een stokje voor staken . 🙄 Ik heb daar nog de laatste moto GP gezien waar King Kenny Robberts ( 750cc )na 1 ronde de strijd moest staken met een gebroken ketting en zo zijn wereldtittel verloor .

Click 😕 😥

[quote=”snoer 964″ post=113792]@ Rodondo Daar schiet niets meer van over ,is omgevormd tot industrie gebied of zo (burelen enz )ik heb daar vroeger veel zondagen met de moto gaan rijden .Het was er altijd een leuke sfeer en veel plezier gehad .Maar dit komt nooit meer terug hoor :evil:[/quote]

Triestig. 😥

@ Rodondo Daar schiet niets meer van over ,is omgevormd tot industrie gebied of zo (burelen enz )ik heb daar vroeger veel zondagen met de moto gaan rijden .Het was er altijd een leuke sfeer en veel plezier gehad .Maar dit komt nooit meer terug hoor 👿

Vroeger nog met de moto gereden op circuitje in Nijvel. Bestaat dat nog ? Was toffe sfeer.

[quote=”porschky” post=113623]het is inderdaad weer typisch Belgisch: meteen alles maar afschaffen! Destijds hebben ze rondom Parijs tal van kleine circuits geopend om net het fenomeen van de illegalere praktijken te minderen, en met succes! Dan gingen ze tenminste niet op de Périférique gaan racen zoals Le Prince Noir destijds… die uiteindelijk ook om het leven gekomen is op die manier… Maar wij Belgen zijn te braaf! In plaats van eens deftige een aktie op te zetten om weer het heropnemen van dergelijke initiatieven te eisen, zitten wij er eens over te zagen aan de toog, en daar blijft het bij… Of zoals ik; die niet drink en niet aan de toog hang, eens over zagen op een forum… :mrgreen:[/quote]

+1 …zolang de belg zn vakantie in spanje niet moet opzeggen doen ze in de wetstraat wat ze maar willen,… en idd niemand die zal protesteren tegen een belasting op scheten laten.

PB

“Ongeveer een fietstunnel diep” antwoordde hij, niet aan de toog hangend met een glas wijn in de hand op hetzelfde forum.

Hoe laag kan je vallen (zei hij op hetzelfde forum, ook zonder drank en zonder toog)?

het is inderdaad weer typisch Belgisch: meteen alles maar afschaffen! Destijds hebben ze rondom Parijs tal van kleine circuits geopend om net het fenomeen van de illegalere praktijken te minderen, en met succes! Dan gingen ze tenminste niet op de Périférique gaan racen zoals Le Prince Noir destijds… die uiteindelijk ook om het leven gekomen is op die manier… Maar wij Belgen zijn te braaf! In plaats van eens deftige een aktie op te zetten om weer het heropnemen van dergelijke initiatieven te eisen, zitten wij er eens over te zagen aan de toog, en daar blijft het bij… Of zoals ik; die niet drink en niet aan de toog hang, eens over zagen op een forum… :mrgreen:

Hmm dessert 😉 lekker

[quote=”porsche914orange” post=113370]Moesten al de “groene” zo moeilijk niet doen over wat kleine circuits in belgië/vlaanderen zouden veel van die zaken minder gebeuren.

Waar is de tijd dat je nog eens een sprintje kon trekken op vliegveld van Ursel of wat gaan rijden op dat ovaal circuit in Ingelmunster,…[/quote]
                                :first: idd, waar is de tijd dat we in de bossen van Ursel het kalf konden, mochten gaan uithangen 😈 en dat circuitje in Ingelmunster ben ik vorig jaar nog eens klandestien gaan bezoeken… fail :wtf: jammergenoeg een dessert momenteel.

Neen soms lijkt het erop alsof ze last hebben van vliegen of zo :happy:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.