“Onze straatraces zijn niet gevaarlijk”

Home Forum Zeverhoekje “Onze straatraces zijn niet gevaarlijk”

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • XXX

Teken doen als je met de P onderweg bent, zoals zwaaien en de duim omhoog en van die dinges :engeltje:

Toch zijn er vele mensen die vinden dat ge tegen 50 km/h te snel rijd als je met een Porsche bent.
        Dit dan op een baan waar 70 mag en waar ik steeds ook 70 rijd met de Dagelijkse auto. Maar door de slechte staat van deze weg, sporing is er zo diep dat ik hier en daar soms grond raak met de P.

Nog nooit iemand zien teken doen als ik met de DD ben zoals ze dat wel doen als ik met de P ben. 🙄

Het is weer eens een totaal vertekend beeld van wat er werkelijk aan de hand is, net zoals met alles hier in België.

Idd, een sprintje te Brustem met getunede wagens was ooit ook eens leuk, maar ook dat werd verboden net zoals zovele andere zaken die met auto’s en motoren hebben te maken. Als ze zouden durven werden ook de tuning beurzen afgeschaft. Ik ben akkoord dat er gekken rondrijden, maar die heb je overal en met alles.

Laat dit filmpje ons leven met de Porsche niet vergallen, de mensen zien heus wel een verschil op straat 😉

Moesten al de “groene” zo moeilijk niet doen over wat kleine circuits in belgië/vlaanderen zouden veel van die zaken minder gebeuren.

Waar is de tijd dat je nog eens een sprintje kon trekken op vliegveld van Ursel of wat gaan rijden op dat ovaal circuit in Ingelmunster,…

Ik ga beter met een helm rondrijden
              Eerst gangsters met dikke bakken en nu illegale straatraces
              En mijn wagen is al zo incognito :mrgreen:

[quote=”Funny” post=113344]Deze races hebben absoluut Niets te maken met Porsche of het Porscheforum . 😥
                Persoonlijk vind ik dit een ongelukkige voorstelling in dat filmpje met in beeld die gele Porsche .
                De wagens die gebruikt worden zullen eerder getunde wagens zijn .[/quote]

nee inderdaad… dat probeerde ik dus te verduidelijken, helaas zal de gemiddelde VTM kijker bij elke Porsche die ze zien denken dat het weer crapuul is dat straat races doet…

2 weekendjes en ge hebt em gratis :applaus:

4000€ op een weekend, en dat met een Amerikaanse 944,
                    denk da’k de mijne nog effe ga bijhouden :happy:

[quote=”Datake” post=113340]http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20121126_00382220

Daar gaat de Porsche reputatie… :wtf:

Beetje ongelukkig gekozen compositie met die Porsche op de voorgrond…[/quote]

Stomme kl**t!!!!

@ Mushi, Me toooo, I’m in [IMG]http://i49.tinypic.com/20qlt9c.gif[/IMG]

Deze races hebben absoluut Niets te maken met Porsche of het Porscheforum . 😥
                        Persoonlijk vind ik dit een ongelukkige voorstelling in dat filmpje met in beeld die gele Porsche .
                        De wagens die gebruikt worden zullen eerder getunde wagens zijn .

Is zo een Maïsto schaalmodel die je indertijd bij de Shell kreeg. Ik heb die ook staan 🙂
                          4000 Euro/weekend…
                          Waar is dat?
                          I’m in! 😉

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.