Onze voorzitter …

Home Forum Porsche Clubs Onze voorzitter …

• Maker
    Discussie

• patrickvb
    Deelnemer

Beste Porsche vrienden,

Sommige forumbezoekers waren op de hoogte van de slechte gezondheidstoestand van onze voorzitter (Porschisten vzw) Marc Hellinckx.
      De laatste weken kwam alles in een stroomversnelling, zijn toestand ging achteruit, ook al bleef hij steeds positief denken.

Vannacht heeft hij in het OLV ziekenhuis van Aalst, omringd door zijn familie, de strijd verloren. Hij was pas in mei jl. 60 jaar geworden.
      Op dit ogenblik heb ik nog geen verdere informatie over de uitvaart.

Het spreekt voor zich dat onze geplande clubrit op 18/10/2015 niet doorgaat. Het inschrijvingsgeld zal worden terugbetaald. Het roadbook gebruiken we bij een volgende gelegenheid.

Die volgende gelegenheid moet er zeker komen, dat heb ik op het sterfbed aan Marc beloofd. Het waren zeer emotionele momenten die me altijd bij zullen blijven.

Marc gaan we allen missen: zijn enthousiasme, zijn inzet voor de club waarvan hij niet enkel de stichter maar in de eerste plaats de bezieler was. Vooral de mooie persoon die aandacht had voor iedereen zal zowel in onze club als in zijn directe omgeving een leegte nalaten.

We waren zo graag nog samen ‘on the road’ geweest, nu hij zou kunnen genieten van zijn pensioen. Dat heeft niet mogen zijn, maar ik ben zeker dat Marc ons in gedachten nog vaak zal vergezellen.

Echtgenote Erna en de kinderen Sofie en Bart wensen we veel sterkte in deze moeilijke periode.

Patrick

MarcHellinckx.jpg

11 reacties aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
      • beste porscheliefhebber: requiescat in pace
        zo’n verhaal grijpt mij telkens naar de keel, ook al heb ik zoals nu Marc nooit gekend. iemand moeten missen doet zoveel pijn, dus hoop ik dat zij die deze leegte moeten ervaren aan elkaar veel steun mogen hebben.

Veel sterkte aan familie en vrienden gewenst.

Veel sterkte aan de familie en vrienden , Een bijzonder mens die ik spijtig genoeg niet lang heb mogen kennen !
            Mijn oprechte deelneming ook naar de Porschisten toe ,We zullen hem missen RIP .

Innige deelneming, sterkte aan familie en vrienden.

F

Ook veel sterkte toegewenst van hieruit.

Innige deelneming.

Wim

Innige deelneming aan familie en vrienden, en sterkte in deze moeilijke tijd.

innige deelneming ,sterkte aan familie .

Innige deelneming.

Mijn deelneming aan familie en vrienden.

Gecondoleerd en sterkte aan friends, club en family.

11 reacties aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.