- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
27 mei 2013 om 16:06
Dag beste forumleden,
Sinds een maand of 2 ben ik geregistreerd op porscheforum.be, tot nu toe echter heb ik enkel gelezen en niets gepost. Tijd om mezelf toch even voor te stellen.
Mijn naam is Steven, binnen enkele dagen 32 jaar en ik woon in Gent.
Een echte “petrol-head” kan je me niet noemen, maar ik heb wel al van kleinsaf een gezonde interesse voor mooie (sport)wagens. De liefde specifiek voor Porsche is er gekomen toen ik ergens rond mijn tiende een groot boek kreeg over Porsche met daarin heel veel foto’s van heel veel tot de verbeelding sprekende P’tjes (901, 911, 959,…). Door de jaren is de aantrekkingskracht enkel maar groter geworden, vooral omdat Porsche mij ook de meest toegankelijke manier lijkt om met een brok echte sportwagen-geschiedenis rond te rijden.De bedoeling is eigenlijk altijd geweest om ergens tijdens mijn midlife-crisis een P aan te kopen… Maar ik begin nogal ongeduldig te worden. Het feit dat ik geregeld in de Lotus Elise van mijn broer mag toeren, en de Subaru Impreza WRX van mijn andere broer, zal daar ook wel voor iets tussen zitten :coolness:
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan…De laatste tijd ben ik me dus gaan verdiepen in het aanschaffen van een droomwagen. Oorspronkelijk was ik eerst in de markt voor een 996 C4S (zie mijn username )als echte daily driver, maar de aanschaf van een mooi stukje België samen met mijn vriendin, én de taksen en aanschafprijs van een deftige C4S hebben mij toch van idee doen veranderen.
Nu ga ik dus op zoek naar een 911 van de jaren tachtig. Uiteindelijk is de ‘zuivere 911’ lijn nog steeds de mooiste! Bedoeling is wel ook deze als ‘dagdagelijkse’ auto te gebruiken, met de kanttekening dat ik mijn huidige wagen ook maximaal 3 keer per week uithaal. Ik ben nogal fervent fietser en openbaar vervoer gebruiker (ik zie nu al de forumleden voor me die volop de :bounce: smiley zoeken om in hun reply te zetten :D).
Nu zal de zoektocht de komende maanden waarschijnlijk in een iets hogere versnelling gaan, dus jullie komen me binnenkort wel tegen in het ‘Porsche mening forum’ en andere draadjes.
En wie weet verander ik toch opnieuw van mening, en ga ik terug naar een 996 op zoek of zelfs een 944 of… Ik sta voor alles open, als het maar en Porsche is!
Grtz,
Steven
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.