Ook aan de beurt…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Ook aan de beurt…

• Maker
    Discussie
  • Daarnet ook ongelukje gehad.
    Reed aan 70 op een mevrouw die me niet gezien had toen ze
    de parkeerplaats verliet… 🙁

Spoorstang is krom en wiel staat ietsje meer naar achteren.
    Deur heeft zich ook gezet en zijlijst staat ook geplooid…

Al een geluk dat we beide niets hadden.

Groetjes,

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 98)
    • Omdat de verzekering op de elfer overgeschreven was. 🙂
      Die mannen zijn er wel rap bij moet ik zeggen

ok maar waarom kreeg je dan een brief van het motorwaarborgfonds ?

Ow, hij is wel nog steeds ingeschreven, ook al is hij body-off.
          Platen liggen gewoon in de garage…
          Kan ik er terug direct mee rijden als hij terug in orde staat,
          en hoef ik niet naar de keuring 😀

[quote=”Hellraiser”:58ce2y2f] want heb al een paar brieven
            gehad van ‘t motorwaarborgfonds 🙄 [/quote]

Vertel daar eens wat meer over ? ik heb 4 wagens staan die niet ingeschreven zijn, doen ze daar moeilijk over of wat ?

Toch wel, heb alles meegegeven.
              Heb ‘t gehad met die wagen.

Denk da’k van m’n kever een Speedster ga maken, geraakt die
              ook nog eens terug op de baan want heb al een paar brieven
              gehad van ‘t motorwaarborgfonds 🙄

Wim

Johan best een goede prijs gekregen, en geduld is een mooie zaak.
                Komt echt wel iets anders voor in de plaats.
                Je hebt die imi Fuchsen toch niet mee verkocht hè. 🙄

4s

[quote=”Hellraiser”:fgjljxmj]Zal nog effe duren vrees ik want de kopers van m’n celica hebben
                  afgehaakt 🙁
                  De zoon kreeg geen verzekering, mocht m’n voorschot houden 👿
                  Had de 911 beter niet verkocht 🙁 [/quote]

lijkt misschien pech maar ik sluit me toch aan bij mcklusky

Ik vind dat je er toch nog een goede prijs voor gehad hebt hoor, en, je gaat er nu niet nog meer insteken dan hij al gekost heeft… nu geduldig op zoek gaan naar een andere… ik wens je succes en als ik iets tegen kom laat ik je wel iets weten.

Zal nog effe duren vrees ik want de kopers van m’n celica hebben
                      afgehaakt 🙁
                      De zoon kreeg geen verzekering, mocht m’n voorschot houden 👿
                      Had de 911 beter niet verkocht 🙁

Dan heb je nog een goede prijs gekregen Johan…

Succes met de zoektocht naar de boxster 😉

Heb ‘m uiteindelijk verkocht voor 8000€, zoals hij er nu bijstaat.
                          Weg is weg.

@Wim,

zijn hier idd al een paar rare maanden geweest hoor.
                            besloot om de celica een half jaar geleden te koop te zetten, en nooit
                            reactie op gekregen, tot gisteren mensen van de straat achter ons
                            langskwamen en vroegen of hij nog te koop stond.
                            met hun bod van 2.000€ boven de exportprijs, kon ik moeilijk weigeren,
                            maar daardoor zit ik nu zonder dagelijkse wagen.
                            daarom moet de 911 nu op redelijk korte termijn buiten, en komt er
                            zowieso terug een porsche in de plaats.

Hoi,
                              m’n stukken zijn reeds binnen bij de carrosier, dus dit is zowieso
                              de prijs compleet afgebouwd.
                              vraag 11.000 omdat ik er graag nog een 10.000 van had.

ik denk ook dat de huidige prijs relatief hoog is

wil je een hoge prijs halen dan moet je hem afmaken

wil je hem zo verkopen dan ga je der een pak moeten afdoen

dus ik zou zeggen maak hem terug gewoon af die kosten zullen de minprijs (voor de schade) auto zeker goedmaken
                                je hebt de spatborden al liggen dus het komt er in grote lijnen op aan de bumper en het spatbord te laten spuiten en monteren

Wim

Johan, snap een ding niet, en dat is jou steeds jou twijfel van wat je ga of niet ga doen. 🙄
                                  Plus de prijs van 11 is serieus aan de hoge kant zoals hij er nu bijstaat.
                                  Ik heb nu zelf een Porsche opgehaald die niet rot is, origineel Pon geleverd, alle drie de eigenaren, inclussief historie erbij en bekend is voor hetzelfde bedrag gekocht, met als enig min puntje dat de lak van de 85er niet meer geheel mooi was en veel gebruiks sporen had.
                                  Maar goed het is jouw auto, en doe ermee wat je wil, maar geef er dan ook geen geld meer aan uit, net zoals je mooie Fuchsen die je nu weer gekocht hebt, want dat geld krijg je echt niet meer terug. 💡
                                  Geef je maar een tip Johan, vat dit niet verkeerd op wat ik hierboven schreef.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 98)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.