Ook aan de beurt…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Ook aan de beurt…

• Maker
    Discussie
  • Daarnet ook ongelukje gehad.
    Reed aan 70 op een mevrouw die me niet gezien had toen ze
    de parkeerplaats verliet… 🙁

Spoorstang is krom en wiel staat ietsje meer naar achteren.
    Deur heeft zich ook gezet en zijlijst staat ook geplooid…

Al een geluk dat we beide niets hadden.

Groetjes,

8 reacties aan het bekijken - 91 tot 98 (van in totaal 98)
  • Wim

[quote=”Hellraiser”:3c3hhzxt]Is gisteren door de verzekering reeds naar een door hun erkende carosserie gesleept…
      [/quote]

Hebben jullie dan geen keuze, hier hebben ze ook hun eigen bedrijven, maar als ik het er niet mee eens ben kan ik naar iemand gaan die ik zelf uit gekozen heb.
      Geld word dan op mijn rekening gestort, inplaats van dat hun het dan regelen met hersteller, en mag ik het verder zelf afhandelen.

Auw dat is erg 😥 . En het ergste is daarna hopen dat alles goed in elkaar wordt gestoken en herspoten. Ik kan er over meespreken. De mijne is uiteindelijk 3X bij de carrossier geweest alvorens we akkoord zijn gegaan met de herstelling (die doet nooit geen porsche meer 😆 ).

Maar telkens is het voornaamste dat je zelf niets hebt (en de andere bestuurder) 😉 .

Is gisteren door de verzekering reeds naar een door hun erkende carosserie gesleept…
          Wist niet wat ik anders moest doen dan m’n assistance bellen.

Zat op de hoofdbaan en ben gewoon aan 70 op die wagen gereden.
          Blijkt dat een dacia logan sterker is dan een porsche 🙄

Wim

Balen Johan, maar als het dan zo nog met ons afloopt, mogen we niet mopperen.
            Nu net als bij mij hé, versnelt alles laten doen, en de verzekering mee laten betalen.
            Wij houden ons nog steeds aanbevolen. :mrgreen: 😉

[quote=”911-lover”:2jusz7kh]Dat is minder .
              Gelukkig ben je in je recht als jij de parkeerplaats op reed en zij verliet .[/quote]

Er staat nergens dat hij de parkeerplaats opreed, en maar gelukkig ook, want dan zijn beide voertuigen een manouvre aan het uitvoeren en dat is spek voor de bek van de verzekeraars “lees kans op ieder eigen schade”

Anoniem

[quote=”Hellraiser”:3mq2834r]Hoop alleen dat ze hem niet perto gaan verklaren
                want weet niet wat hij cataloog nog staat 😕 [/quote]

Voor zoiets gaan ze een klassieker niet perto verklaren ze. En dan nog kan je reparatie eisen. Ik zou een devies laten maken bij een officiele garage met originele stukken en dan zelf repareren hé. Normaal moet je dan wel de reparatie in de garage laten doen of betalen voor de devies maar als je daar dan (enkele) stukken koopt voor de reparatie moet dat wel goed komen.
                Of eigenlijk is’t nu de moment om hem weer op de originele bumpers te zetten hé. Dit zal er eentje voor de restauratie-page worden. Succes met de heropbouw.

Hoop alleen dat ze hem niet perto gaan verklaren
                  want weet niet wat hij cataloog nog staat 😕

Dat is minder .
                    Gelukkig ben je in je recht als jij de parkeerplaats op reed en zij verliet .

8 reacties aan het bekijken - 91 tot 98 (van in totaal 98)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.