Ook een groentje…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Ook een groentje…

• Maker
    Discussie
  • 😳 😳
    [album][color=#4040FF]Hallo allemaal,

Ik ben ook een nieuweling in deze Porsche-wereld daarom wil ik jullie deze foto’s niet onthouden van mijn meteor-grijze 997 carrera 2 met GT3-velgen en die vind ik wel heel geslaagd ! 😛 😆

Direct ook wat vragen: wat is de beste oplossing om de sound wat op te krikken ? PSE of wat beters en/of niet zo duur?
    Welk autozitje voor achteraan voor een baby van +9m ?

Groetjes,

G. [/color][/album][attachment=0:1h2kah2d]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Is waar, als je naar de Duitse verkoopsites kijkt moet je twee keer slikken. Een 997 4S full option met PDK en keramische remmen … (facelift dus) voor minder dan 80.000 EURO BTW in 😯 . En ik denk dat de prijzen de volgende maanden nog drastisch gaan dalen. Op een Duitse site stond een maand geleden een 997 4S cabrio (facelift) voor 105.000 EURO en die staat nu nog 89.000 EURO. Op 1 maand 16.000 EURO laten zakken in prijs 🙄

0

Yep …stond/staat 😡 cry:

Enfin we zien wel…. 😳

Is ook moeilijk om van zo’n full option en tevens belgische wagen met volledige porsche-historie een deftige prijs te krijgen met alle duitsers op de markt ook al zijn de kopers daar NOOIT zeker van de “echte” aantal kilometers.

0

Prachtige bolide.

Staat deze niet te koop op het porsheforum.nl ???

Gr Bert

0

Bedankt !! Vind ik ook 😛

Spijtig van al die verkeersdrempels en flitspalen en camera’s … die er ons van weerhouden om wat meer “echt” van onze knappe bolides te genieten 👿

0

Zeer mooie auto ! Stijlvolle klasse, meer moet dat niet zijn…

0

Neen nog niet…Techart ,las ik in één van mijn Porsche-magazines heeft er denk ik, maar vreselijk duur … 😕

Komt wel… 😆

0

Prachtige wagen, super kleurtje ook

grtz Geert

0

Heb je al iets gevonden voor je PhaseII lichten?

Plumber

0

Sollllllly NU pas gezien !! 😳

Ik zal ‘t nooit meer doen ! 😯 🙄

0

@013amc : Ik heb het nog al eens gemeld . Gelieve niet steeds klakkeloos op de “quote” knop de drukken als antwoord op een net daarbovenstaande post maar gewoon op “post reply”
                        “Quote” dient om reply te geven op een veel eerder geplaatste post of op een bepaald deel waardoor niet de hele post moet gekopieerd worden .
                        Gelieve het forum leesbaar te houden voor allen .

Anders zal ik deze eens uit de kast moeten halen

0

Dat kan ik me voorstellen ! 😕 Die waren m’n tweede keuze !
                          8) Deze vallen goed mee.

[quote=”plumber”:354tnd5k]Ik heb de Sportdesign velgen… Is een hel om die te kuisen….

Plumber[/quote]

0

Ik heb de Sportdesign velgen… Is een hel om die te kuisen….

Plumber

0

Geen echte commentaar op de GT3velgen op een gewone Carrera 2. De die-hards vinden dit maar niks veronderstel ik ?
                              Ik heb getwijfeld tussen de sportdesigns en de turbo-verlgen maar vond deze de mooiste.
                              Maar coloribus et degustibus… 🙄
                              [quote=”013amc”:ccwmeyzf]:oops: 😳
                              [album][color=#4040FF]Hallo allemaal,

Ik ben ook een nieuweling in deze Porsche-wereld daarom wil ik jullie deze foto’s niet onthouden van mijn meteor-grijze 997 carrera 2 met GT3-velgen (yep, de vorige eigenares hield teveel van borduren 😯 😆 ) daarom de switcht en ik vind hem heel geslaagd ! 😛 lol:

Direct ook wat vragen: wat is de beste oplossing om de sound wat op te krikken ? PSE of wat beters en/of niet zo duur?
                              Welk autozitje voor achteraan voor een baby van +9m ?

Groetjes,

G. [/color][/album][attachment=0:ccwmeyzf]

ken

féli met je aankoop!!! veel rijplezier maar dat zal wel geen probleem zijn natuurlijk 😉 )

0

Ook van hieruit welkom op dit forum

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.