- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
8 juli 2010 om 11:09
Hallo iedereen hier,
Ik heb sinds kort dit forum ontdekt, en met veel plezier al enige topics doorgenomen.
Mijn bedoeling is op termijn eveneens een Porsche aan te schaffen (oldtimer, omstreeks de jaren ’80), en jullie site geeft alvast een pak informatie.
Welk model dit zal zijn, weet ik nog niet, want ik moet in alle bescheidenheid toegeven dat ik nog een leek in het vak ben.
Initieel dacht ik aan een Targa of een Cabrio model, maar er zijn blijkbaar vaak problemen met lawaai en vocht bij deze wagens…
Als ik sommige topics (zoals die van de restauratie van Cabrio Wim zijn Porsche) doorneem, moet ik toegeven dat het wel een moeilijkere keuze zal worden dan eerst gedacht.
Maar zoals reeds gezegd, ik heb tijd, dus komt dit wel in orde.
Misschien kan ik jullie alvast reeds twee vragen meegeven:
1) een andere (nieuwe) forummer meldde recent dat de Porsche van zijn buurman te koop was. Met een kilometerstand van om en bij de 188.000 km. Wat is zowat de limiet die jullie stellen met betrekking tot de kilometerstand voor de aankoop van een oldtimer porsche (begin jaren ’80), of is dit eigenlijk een verkeerde vraag? Welke zijn de belangrijkste zaken waarop jullie letten bij het zoeken van een wagen?
2) wat is de reputatie van Marc Jacobs (regio Antwerpen)? Zelfs met de zoekfunctie van het forum, vind ik slechts 1 post terug. Hij heeft redelijk wat Porsches te koop staan, aan prijzen die mij redelijk lijken (maar nogmaals, als ik denk aan het avontuur van Cabrio Wim, dan relativeer ik dit ook weer…).
Alvast bedankt!
Fred
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.