- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
27 maart 2012 om 23:50
Hi iedereen, ik ben Filip, 39 jaar en eigenlijk van kindsaf altijd al autofreak geweest. Vertoef eigenlijk meer in het milieu van de (oude) Amerikaanse musclecars maar realiseer als er een bocht aankomt de fun over is. De liefde voor de Amerikanen blijft maar ik heb ook altijd van Porsche’s gehouden maar er nooit een aangeschaft, daar hoop ik in het komende jaar verandering in te brengen.
Ik ben echt weg van de 930 turbo modellen maar besef dat die erg duur (en schaars) zijn, dus hoop een 911 mid jaren 80 te vinden in turbolook uitvoering.
Ik heb handen aan mijn lijf, mijn huidige Amerikaan is al grondig gerestaureerd maar besef dat tijd ook een factor is, als je aan een goede restauratie begint, zelfs met een auto die er op het eerste zicht nog redelijk uitziet weet je nooit waar je eindigt (als je het goed wil doen natuurlijk), dus ik ga in eerste instantie op zoek naar een auto waar niet teveel werk aan is, kwestie van er ook van te kunnen genieten en er niet enkel aan te sleutelen.
Ik hoop hier op het forum veel bij te leren qua techniek maar ook welke modellen niet te kopen, waar op te letten bij aanschaf etc..Grtz.
Filip
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.