Ook even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Ook even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hi iedereen, ik ben Filip, 39 jaar en eigenlijk van kindsaf altijd al autofreak geweest. Vertoef eigenlijk meer in het milieu van de (oude) Amerikaanse musclecars maar realiseer als er een bocht aankomt de fun over is. De liefde voor de Amerikanen blijft maar ik heb ook altijd van Porsche’s gehouden maar er nooit een aangeschaft, daar hoop ik in het komende jaar verandering in te brengen.
    Ik ben echt weg van de 930 turbo modellen maar besef dat die erg duur (en schaars) zijn, dus hoop een 911 mid jaren 80 te vinden in turbolook uitvoering.
    Ik heb handen aan mijn lijf, mijn huidige Amerikaan is al grondig gerestaureerd maar besef dat tijd ook een factor is, als je aan een goede restauratie begint, zelfs met een auto die er op het eerste zicht nog redelijk uitziet weet je nooit waar je eindigt (als je het goed wil doen natuurlijk), dus ik ga in eerste instantie op zoek naar een auto waar niet teveel werk aan is, kwestie van er ook van te kunnen genieten en er niet enkel aan te sleutelen.
    Ik hoop hier op het forum veel bij te leren qua techniek maar ook welke modellen niet te kopen, waar op te letten bij aanschaf etc..

Grtz.

Filip

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • PT

Van harte proficiat !!

van harte welkom :drink:

Bedankt iedereen voor de leuke feedback, stond er daarstraks nog naar te kijken en kon het nog niet goed geloven dat ik er nu eindelijk ene heb (heb mijn platen nog niet, hopelijk maandag of dinsdag), dus op dit moment blijft het beperkt tot kuisen, ga morgen zelfs aan het blok beginnen (allé, tot waar ik aan kan toch).
          Dan eens kijken naar contactslot, schijnt een beetje een ziekte te zijn bij de 996’s, dat die na een tijdje vervangen moeten worden, ik had begrepen dat ik gewoon bij Porsche een nieuwe kan bestellen aan de hand van het chassisnummer en op die manier zou ik dan gewoon dezelfde sleutels kunnen blijven gebruiken en zo de kosten ook beperken + vermijden dat je 2 sleutels nodig hebt, 1 voor de deuren en een andere voor het contactslot. Is er hier misschien iemand die dat al eens heeft laten herstellen of zelf gedaan heeft?

Groetjes,

Oldspower

dikke proficiat.
            dat wordt genieten van het leven op 4 mooiste wielen. :applaus:

Proficiat.
              Vele veilige km gewenst.

Korte en krachtige beslissing :driver: Succesn veel plezier!

proficiat :relaxman: , prachtige wagen

XXX

Tsjakkaaa! Netjes :relaxman:

Prachtig ,proficiat . :applaus:

En met wat gaat Koen nu rond rijden . ❓

Den diksten 996!! :first:
                        Congrats!!

Vette bak .
                          Geniet ervan en hou ze vooral heel

Picture001b.jpg
                            Hey mensen, heb er uiteindelijk ene gekocht, het is echter een 996 turbo geworden, de 930’s zijn zeer moeilijk te vinden en vaak nog boven wat ik kon besteden. Sommige van jullie zullen deze auto reeds kennen, is van een forum member hier geweest (Koen Carrera 4).
                            Bij deze al een fototje, als ik mijn platen heb, gaan jullie me zeker eens tegenkomen tijdens één van de volgende meetings…
                            Een jongensdroom die in vervulling is gegaan…

Grtz.

Oldspower

Welkom Filip, de zoektocht zal wel lukken net zoals het bij mij is gelukt!

@Oldspower ,het aanbod kan groter zijn in Duitsland maar de mooie goede exemplaren wisselen daar ook voor heel veel euro’s .
                                De duitsers komen tegenwoordig onze betere exemplaren wegkapen .

Welkom op het forum. :drink:

Vergis u niet, zoeken in de heimat (Duitsland) zal niet makkelijk zijn en waarschijnlijk duurder. De Duitsers halen op dit moment de mooiste, beste Porsches terug uit de rest van Europa en dan vooral uit België en Nederland. Mooie Belgische en Nederlandse exemplaren met een goede prijs worden 9 van de 10 keren gekocht door de Duitsers. Je moet eens zien op Autoscout en Mobile.de, hier zie je vooral Amerikaanse Porsches die ze ook massaal terughalen.
                                  Eén tip, zie of weet je één staan, onmiddelijk gaan kijken en niet te lang twijfelen.

Succes met je zoektocht.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.