Ook even voorstellen

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Ook even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Gegroet liefhebbers,

Roepnaam is Olivier – 29 jaar – Aalter.

Sinds anderhalf jaar ben ik met mijn vader vrij actief op zoek naar early 911-projecten (69 tem 73).
    Ons doel is deze P’tjes in ere te herstellen, al denk ik dat we zeer veel hooi op ons vork genomen hebben gezien de laatste aankopen en het nu neerkomt op het behouden van enig overzicht, alsook niet te hard van stapel te willen lopen.

In alle geval blij een dergelijk forum van Pfanatiekelingen te zijn tegengekomen.

Een korte resume van ons “droomarsenaal”: 69 E-tje / 72 S Olieklep / 70 S / 71 S, maw

HEEL VEEL WERK :-S, alsook een fotopoging van de 69 E.

In alle geval, aangenaam en heel graag tot op een rondrit (maar dan moet de eerste uiteraard snel klaar geraken).

Groeten,

Olivier

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Welkom op het gezellige forum !

0
      XXX

Welkom en proficiat met je project. Keep us Posted with pics pleasse :relaxman:

0

Welkom ❗

En succes met het weer :driver: maken van de projecten :respect2:

[quote=”Mushroom” post=124904]
          Als je nog een bepaalde tint “oranjer dan oranje” zoekt is er hier een forumlid die jou heel uitgebreid zal uitleggen welke kleur hij op zijn project laten spuiten heeft… :sarcastisch :mrgreen: [/quote]

:popcorn:

0

welkom en veel succes met je project, en knap dat je dit allemaal zelf doet :respect2:
            zeker foto’s blijven posten van de werken 😆

0

[quote=”ST/MCQ” post=124876]Gegroet liefhebbers,

Roepnaam is Olivier – 29 jaar – Aalter.

Sinds anderhalf jaar ben ik met mijn vader vrij actief op zoek naar early 911-projecten (69 tem 73).
              Ons doel is deze P’tjes in ere te herstellen, al denk ik dat we zeer veel hooi op ons vork genomen hebben gezien de laatste aankopen en het nu neerkomt op het behouden van enig overzicht, alsook niet te hard van stapel te willen lopen.

In alle geval blij een dergelijk forum van Pfanatiekelingen te zijn tegengekomen.

Een korte resume van ons “droomarsenaal”: 69 E-tje / 72 S Olieklep / 70 S / 71 S, maw

HEEL VEEL WERK :-S, alsook een fotopoging van de 69 E.

In alle geval, aangenaam en heel graag tot op een rondrit (maar dan moet de eerste uiteraard snel klaar geraken).

Groeten,

Olivier[/quote]

Ikzelf en mijn maat ‘jack-in-the-box” hebben ongeveer dezelde interesses in een gelijkaardige situatie. Wonen en werken in JABBEKE (West.-Vl.) Moeten wij eens kennis maken?

0

heel veel succes met het enorme restauratie project.
                We zien je wel op een of andere bijeenkomst.

0

Welkom, ik kijk al uit naar je restauratie draadje en de daarbij horende beeldjes 🙂

0

welkom
                    geweldig wat jullie doen veel sucses
                    ze zijn zo mooi deze types tot 73
                    :applaus: :drink:

0

Welkom en :respekt: voor wat jullie ondernemen !

0

Welkom!

Veel respect voor het werk dat je doet! :respect2:

0

Welkom!!
                          Als je nog een bepaalde tint “oranjer dan oranje” zoekt is er hier een forumlid die jou heel uitgebreid zal uitleggen welke kleur hij op zijn project laten spuiten heeft… :sarcastisch :mrgreen:

0

Van harte welkom op dit gezellige en informatieve forum . :applaus: :applaus: :applaus:

Op 21 april is er een rit die aankomt bij jou in de buurt (Zomergem) .
                            Info kan je vinden in de topic West-Oost rit 21 april .

0
                            PB

Zeer mooie kleur voor dit type. :first:

0
                              Wim

Welkom Olivier, en onze zoon heeft kort geleden ook weer een oil klappe model onder handen gehad.

En als je het doet zoals het moet, een zeer waardevolle investering. 💡

0

Welkom Olivier op dit gezellig forum :up:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.