Ook even voorstellen!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Ook even voorstellen!

• Maker
    Discussie

• Clinckemalie
    Deelnemer

En jawel, de zoveelste in de rij hier op het forum die van kindsbeen af verliefd is op dat ene perfecte merk Porsche!

Al jaren is het een betrachting, 5 jaren geleden even proberen te sussen met de aankoop van een BMW Z3; maar op mijn 47 jaar werd ik echt hopeloos en troosteloos! :sarcastisch

Nu, na jaren fora en autosite af te schuimen in België en Duitsland; is het zover en staat hij in mijn garage: een Porsche Boxster S 987 van 2005!

Gelukkiger als een klein kind ben ik; het design, de lijn, de sound, het rijplezier,… nog straffer dan wat ik had durven dromen.
      Deze gaat nooit meer weg en er zal mee worden gereden!

Hierbij een paar fotootjes
      BoxsterS.jpg

Porsche_4.jpg

Porsche_12.jpg

Porsche_17.jpg
      van mijn nieuw liefje 🙂

Attachments:
      • Porsche_16.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
      • Gefeliciteerd! Mooie Boxster en welkom! :drink:

nice!welkom!

welkom en een zeer mooie strakke Porsche die je daar hebt, heel mooie kleur ook. Die verliefdheid gaat echt wel over hoor als je eenmaal het virus te pakken hebt of als je, zoals in mijn geval, ooit de financien hebt om een stapje hoger te gaan :first: 😀

Heel veel plezier met deze geweldige aanwinst.
              Idd zoveel mogelijk mee rijden, daar zijn ze tenslotte voor.
              Ik rijd iedere dag met mijn Porsche en heb dus iedere dag een P(prima) dag.
              Heel veel veilige km’s.

Is Atlas Grau, grijs met een blauwe schijn met een steengrijs interieur. Zeer geslaagde combinat

Is Atlas Grau, grijs met een blauwe schijn met een steengrijs interieur. Zeer geslaagde combinatie.
                  😀

Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Je hebt uiteindelijk een P, je bent verslingerd ‘die doe ik nooit weg’, maar gaandeweg wil je meer … en dan komt er terug een P met wat meer vermogen.
                    Een boxster S komt nu al wel stevig uit de startblokken :).

Het is alleszins een mooie machine. Proficiat.

[quote=”S2″ post=168452]Welkom en veel plezier ermee!

“Deze gaat nooit meer weg” hebben we op het forum al enkele keren gehoord, maar nog maar weinig hebben het volgehouden eens het *porsche – virus hen te pakken heeft :)[/quote]

hmm…snap ik niet zo goed…..als het Porschevirus je te pakken heeft ga je de auto toch zeker niet weg doen?

XXX

Proficiat met het virus, veel plezier met de *porsche

Mooie Boxster !

Twee jaren geleden kocht ik een 997 die ik ‘zo lang mogelijk ging houden’…

Quod non dus 🙂

Welkom, mooie Boxster, ziet er nog hèèl mooi uit, daar ga je zeker plezier aan beleven :up: :driver:

welkom
                              proficiat met de mooie Porsche
                              veel plezier er mee
                              :applaus:
                              :drink:

Welkom hier en proficiat met de aankoop 😉
                                Mooie Boxster, zal je vast en zeker nog veel plezier aan beleven :driver:

Welkom! Hoe meer Boxsters hoe beter! Mooie auto!
                                  Op het eerste zicht ook een speciale kleur. Lijkt me niet echt zwart, hé!?

S2

Welkom en veel plezier ermee!

“Deze gaat nooit meer weg” hebben we op het forum al enkele keren gehoord, maar nog maar weinig hebben het volgehouden eens het *porsche – virus hen te pakken heeft 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.