ook ik op zoek naar een leuke 964 cabrio

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht ook ik op zoek naar een leuke 964 cabrio

• Maker
    Discussie
  • Na lange tijd toch mijn Camaro verkocht gekregen dus de zoektocht naar een leuk speelgoedje kan beginnen

Bij voorkeur een hand geschakelde 964(omdat deze tevens gebruikt gaat worden door mijn dochter om te leren rijden mag het geen automaat zijn :happydance:)

Nu heb ik er ééntje gevonden die redelijk ver staat in Frankrijk, hoe werkt dat daar mocht ik die gaan ophalen, hoe moet die afgemeld worden daar of kan ik voorlopig de franse plaat er op laten en als hij 25 jaar oud wordt hem overzetten op een belgische O-plaat

het zou niet de bedoeling zijn om met de franse plaat hier te gaan rijden al lijkt het wel een aantrekkelijk idee 😀

suggesties zijn welkom en mocht je een leuke en interessante wagen tegenkomen dan hoor ik het graag
    mag ook een wagen zijn met wat schade(gene perto) dan zou ik het wel leuk vinden om er een WTL van te maken

grtz Geert

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • diegene die ik tegenkwam is ook een WTL (geen echte), mooie wagen met 140000km op de klok

weet er nog een aantal staan en heb deze voormiddag een voorstel gedaan voor ééntje die wat dichter bij huis staat, de man heeft er wat bij gedaan waar ik mee leven kan
      dus als de Camaro geleverd en volledig betaald wordt ga ik proberen de deal rond te krijgen, zou geen probleem mogen zijn tenzij mijn koper zou afhaken maar dat denk ik niet aangezien hij een redelijk voorschot heeft gegeven

een paar maanden geleden heb ik deze gepost, als iemand interesse heeft zoek ik hem terug op

DSC_0003.jpg

Terrum,
          Ik woon toevallig in Frankrijk en mijn buurman verkoopt zijn 964 cabrio, C2 handgeschakeld. Hij heeft hem trouwens vanuit Belgie geimporteerd in FR…was heel gemakkelijk. Ik denk dat hij er 36k voor vraagt. Enige wat er zou moeten vervangen/ herstellen is de kap maar denk dat dit in de prijs zou inbegrepen zijn. Het is misschien dezelfde die je in FR gezien hebt ?

die is wel heel mooi,weet der nog zo ééntje staan voor 10000 minder met minder km, die zal wel niet zo mooi zijn

bij deze hoef je er zelf geen WTL kit meer op te zetten: klik ofwel dit mooi exemplaar klik
              in belgie rondrijden met frans kenteken terwijl je hier je domicilie hebt, kan je een forse boete opleveren; weet dat douane&accijnzen hierop gericht controles doet met mobiele equipes. zeker om je dochter te leren autorijden is het geen aanrader. eentje kopen van 1990 en hem nog efkes laten “rijpen”.

964c.png

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.