Ook nieuw en hopelijk welkom

Home Forum Stel jezelf even voor ! Ook nieuw en hopelijk welkom

• Maker
    Discussie
  • Hallo beste forumleden.

Mijn naam is Peter en ben freelancefotograaf van bijna 45 jaar oud (of jong) 😀

Ben al jaar en dag grote fan van auto’s in het algemeen, maar heb vorige week eindelijk de knoop doorgehakt en mezelf getrakteerd op een gloednieuwe Porsche Panamera.
    Gekozen voor strak wit met mooie 20″ 911 velgen en privacyglas. Wat leuke opties genomen zoals adaptieve luchtvering met pasm, gps etc…
    Kortom ik ben nu in blijde verwachting van deze wagen.

Waarom ik uiteindelijk heb gekozen voor dit model is heel eenvoudig.

Ik ben al jaren fan van porsche sportwagens, maar gezien ik een gezin heb met 2 kinderen en ik de auto ook dagelijks wil gebruiken, was voor mij een 911 gewoon niet praktisch genoeg (jammer, want staat nog wel op mijn verlanglijstje ooit).
    Dus zie ik de panamera en in het echt ziet het nieuwere model er echt nog veel mooier uit dan op foto.
    En dan het interieur, mama mia….
    Volgende stap was een testrit : en ja, direct overtuigd. Dit is duidelijk een andere klasse van wagen.

Ik hoop alleen dat ik ook welkom ben op dit forum, want lees toch al regelmatig hier dat men spreekt over de “echte” porsches en de porsches die zouden moeten dienen als statussymbool.
    Wel voor mij is dit een echte sportwagen, gewoon wat groter uitgevallen :happydance:

PS : ik heb hem uiteindelijk besteld bij Verellen te Geel. Hoewel ik korter bij Porsche Antwerpen woon, had ik gewoon een veel beter gevoel bij de garage in Geel.
    Veel aangenamer en normaler… And that’s what I like.

Eens hij is geleverd zal ik dan ook direct een leuke foto posten.

Veel groeten,

Peter

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
    • Ja man! Super verschijning ! Nog niet veel zulke gezien ! :up:

Geniet ervan !

Et voila, de auto is eindelijk toegekomen.
        Het heeft weliswaar bijna 3 maanden langer geduurd dan verwacht, maar ben niettemin zeer tevreden met mijn nieuwe porsche.

En zoals beloofd de eerste foto’s…. :driver: :driver: :driver:

sized_DSE_1943.jpg

sized_DSE_1944.jpg

En is de porsche panamera al afgeleverd ondertussen? Ik ben ook benieuwd naar de foto’s…
          Je hebt natuurlijk wel meer het “boot” gevoel in de panamera dan in een 911 die staat voor een sportwagen,
          ik denk niet dat porsche de panamera gebouwd heeft met het oog op een 4 deurs sportwagen te bouwen… Maar eerder een sportieve 4deurs voor de zakenman met een gezin!

Hm, bij motorrijders is dat ook al sterk geminderd de laatste jaren…
            De tijden veranderen…..

Mooi gesproken Vonheist!!!

Virale beleving = handje opsteken of seinen met die koplampen! (of per ongeluk met de ruitenwissers 😳 )

Sterker nog, ook als iemand in een gewone wagen van een ander merk (of op de fiets, of voetganger), respect toont voor de P door te groeten, dan groet ik terug. Door even te grommen, te knikken, te seinen, een optrekje of wat dan ook. Ja man, is toch gewoon een feest als je in zo’n bijzonder apparaat sturen mag! :happydance:

Een echte Porsche is een Porsche waarin een gepassioneerde bestuurder zit.
                Dat zit dus al goed :up:

Dat van die handjes is idd spijtig. Ik was gewoon om met de Subaru STI te zwaaien en duimpjes op te steken maar de eerste ritjes met de Porsche viel dat dik tegen. Niemand zwaait meer naar mij 😥
                Zelfs niet de man in de mooie 997 turbo of de grijze GT3 die hier regelmatig passeert…
                Zien ze dan niet dat ik vol trots uitbundig zit te zwaaien in mijn 964 ??

klopt meestal wel, de recentere *porsche modellen-rijders steken zelden hun handje op als ze een andere P zien, mss omdat ze niet weten dat dat de gewoonte is, jij weet het nu dus doen wat de Regi zegt als je ons is ziet: handjes in de lucht :happydance:

[quote=”Mart” post=176206]En de eerste Panamera die (terug) zwaait, moet ik ook nog tegen komen … of zouden ze een zo’n ouwe Porsche niet herkennen?

Dussuh Pete, er valt nog wat eer te behalen alhier!! :drink:[/quote]

En waarom zou een panamera rijder niet zwaaien of terugzwaaien ?
                    Zoals in de intro gezegd ben ik altijd zwaar fan geweest van het merk *porsche , maar gezien ik echt wel een sportversie wou en niet een suv was voor mij met de kids en mijn beroep de panamera de enige logische keuze.

:up:

En de eerste Panamera die (terug) zwaait, moet ik ook nog tegen komen … of zouden ze een zo’n ouwe Porsche niet herkennen?

Dussuh Pete, er valt nog wat eer te behalen alhier!! :drink:

Heb al (kortstondig) enkele Panamera’s voorbij zien komen op het forum, maar als je deze mensen een vraag stelt over de auto of vraagt om fotootjes dan krijg ik althans tot op heden nooit een antwoord terug … :roll:[/quote]

Klopt, maar als ik me het nog goed herinner waren dat toen vrouwen, dacht zelfs ééntje in de projectontwikkeling :coolness: , al denk ik dat het fake berichten waren om wat ruzie te komen stoken op het forum :what: wat hen toen aardig gelukt was ruzie

hopelijk krijgen we ditmaal van Pete echte foto’s en niet enkel van een velg :think:

de kleurcombinatie is alvast :lekker: *luv

we wachten op de foto’s :happydance:

Als daily wil ik die ook wel…nu het vrouwtje nog ompraten :bounce:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=175984]Proficiat Peter, succes met de Panamera, laat ‘m maar eens afkomen op een meeting want daar zien we ze niet zo veel :up: :up:[/quote]

Wel, dat was ik zeker van plan om eens te doen.
                              Bedankt voor de uitnodiging :up:

welkom en proficiat.

XXX

Proficiat Peter, succes met de Panamera, laat ‘m maar eens afkomen op een meeting want daar zien we ze niet zo veel :up: :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.