- Dit onderwerp bevat 49 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
10 augustus 2014 om 12:06
Hallo beste forumleden.
Mijn naam is Peter en ben freelancefotograaf van bijna 45 jaar oud (of jong) 😀
Ben al jaar en dag grote fan van auto’s in het algemeen, maar heb vorige week eindelijk de knoop doorgehakt en mezelf getrakteerd op een gloednieuwe Porsche Panamera.
Gekozen voor strak wit met mooie 20″ 911 velgen en privacyglas. Wat leuke opties genomen zoals adaptieve luchtvering met pasm, gps etc…
Kortom ik ben nu in blijde verwachting van deze wagen.Waarom ik uiteindelijk heb gekozen voor dit model is heel eenvoudig.
Ik ben al jaren fan van porsche sportwagens, maar gezien ik een gezin heb met 2 kinderen en ik de auto ook dagelijks wil gebruiken, was voor mij een 911 gewoon niet praktisch genoeg (jammer, want staat nog wel op mijn verlanglijstje ooit).
Dus zie ik de panamera en in het echt ziet het nieuwere model er echt nog veel mooier uit dan op foto.
En dan het interieur, mama mia….
Volgende stap was een testrit : en ja, direct overtuigd. Dit is duidelijk een andere klasse van wagen.Ik hoop alleen dat ik ook welkom ben op dit forum, want lees toch al regelmatig hier dat men spreekt over de “echte” porsches en de porsches die zouden moeten dienen als statussymbool.
Wel voor mij is dit een echte sportwagen, gewoon wat groter uitgevallen :happydance:PS : ik heb hem uiteindelijk besteld bij Verellen te Geel. Hoewel ik korter bij Porsche Antwerpen woon, had ik gewoon een veel beter gevoel bij de garage in Geel.
Veel aangenamer en normaler… And that’s what I like.Eens hij is geleverd zal ik dan ook direct een leuke foto posten.
Veel groeten,
Peter
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.