Ook nieuw en hopelijk welkom

Home Forum Stel jezelf even voor ! Ook nieuw en hopelijk welkom

• Maker
    Discussie
  • Hallo beste forumleden.

Mijn naam is Peter en ben freelancefotograaf van bijna 45 jaar oud (of jong) 😀

Ben al jaar en dag grote fan van auto’s in het algemeen, maar heb vorige week eindelijk de knoop doorgehakt en mezelf getrakteerd op een gloednieuwe Porsche Panamera.
    Gekozen voor strak wit met mooie 20″ 911 velgen en privacyglas. Wat leuke opties genomen zoals adaptieve luchtvering met pasm, gps etc…
    Kortom ik ben nu in blijde verwachting van deze wagen.

Waarom ik uiteindelijk heb gekozen voor dit model is heel eenvoudig.

Ik ben al jaren fan van porsche sportwagens, maar gezien ik een gezin heb met 2 kinderen en ik de auto ook dagelijks wil gebruiken, was voor mij een 911 gewoon niet praktisch genoeg (jammer, want staat nog wel op mijn verlanglijstje ooit).
    Dus zie ik de panamera en in het echt ziet het nieuwere model er echt nog veel mooier uit dan op foto.
    En dan het interieur, mama mia….
    Volgende stap was een testrit : en ja, direct overtuigd. Dit is duidelijk een andere klasse van wagen.

Ik hoop alleen dat ik ook welkom ben op dit forum, want lees toch al regelmatig hier dat men spreekt over de “echte” porsches en de porsches die zouden moeten dienen als statussymbool.
    Wel voor mij is dit een echte sportwagen, gewoon wat groter uitgevallen :happydance:

PS : ik heb hem uiteindelijk besteld bij Verellen te Geel. Hoewel ik korter bij Porsche Antwerpen woon, had ik gewoon een veel beter gevoel bij de garage in Geel.
    Veel aangenamer en normaler… And that’s what I like.

Eens hij is geleverd zal ik dan ook direct een leuke foto posten.

Veel groeten,

Peter

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
    • Proficiat met de aankoop :respekt:

Welkom en proficiat met de nieuwe Panamera!

Welkom Pete, dat zou leuk zijn, tuurlijk zijn we nieuwsgierig naar je ervaringen en belevingen!

Heb al (kortstondig) enkele Panamera’s voorbij zien komen op het forum, maar als je deze mensen een vraag stelt over de auto of vraagt om fotootjes dan krijg ik althans tot op heden nooit een antwoord terug … 🙄

[quote=”Christophe P” post=175877]Welkom en Proficiat met de aankoop
            Ik geloof dat ze al fototjes gevraagd hebben zeker
            Zo niet ….. Wil je aub fototjes plaatsen, we hebben dat zo graag :lol:[/quote]

Van zodra ik de auto heb post ik uiteraard foto’s 😀

welkom ben je zeker, zolang je vrouw maar niet Nathalie heet en zich ook komt aanmelden :think:
              de vraagbaak is voor de 970 wel beperkt hier. maar njammie, ne witte met marsala of espresso leder. laat ons niet te lang in spanning wachten op foto’s

p970.png

en euh, gewoon niks van aantrekken als ze zeggen dat het een vrouwenauto is ipv een echte *porsche

Welkom en Proficiat met de aankoop
                Ik geloof dat ze al fototjes gevraagd hebben zeker
                Zo niet ….. Wil je aub fototjes plaatsen, we hebben dat zo graag 😆

Welkom en proficiat met je *porsche !
                  Enne wat gemaakt wordt door *porsche is een *porsche .
                  Ik vond vroeger ook dat een Boxster een “poging tot” was maar ik heb er nu zelf ene. En toen kwam de Cayenne en dan de Panamera en nu de Macan en ze worden allemaal gemaakt door……Porsche….;)
                  Laat die foto’s maar komen!

Wim

Welkom op het forum Peter, en veel plezier met de nieuwe aanwinst straks.

[quote=”pds trading” post=175840]Proficiat met uw aankoop !

Een panamera is een ongeloofelijke auto :applaus:

Welke motor heb je genomen ?[/quote]

Heb uiteindelijk gekozen voor de 300 PK diesel.
                      Had eerst mijn twijfels over diesel en Porsche, maar de motor klinkt helemaal niet als een diesel en het rijgedrag van de wagen (zeker in sportstand) voelt gewoon zeer goed aan.

Welkom, dat wordt genieten, proficiat en vergeet geen foto’s te posten :up:

+ 1

S2

Gewoon het feit dat je je hier op het forum aanmeldt en voorstelt, zegt voor mij al genoeg.

Welkom!!!

(Mocht je hem als statussymbool gekocht hebben, nam je zeker niet de moeite om hier wat te komen meelezen 🙂 )

PDS

Proficiat met uw aankoop !

Een panamera is een ongeloofelijke auto :applaus:

Welke motor heb je genomen ?

Welkom op het *porsche forum. :drink:
                                Alvast proficiat met de panamera :up: *porsche .

welkom
                                  mooie auto panamera proficiat
                                  en veel plezier met de Porsche
                                  :applaus:
                                  :drink:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.