ook proper…

Home Forum Zeverhoekje ook proper…

• Maker
    Discussie
  • wou deze middag als kerstcadeau zo’n nieuw leuk roze jasje bestellen voor mijn vriendin die in de kerstcollectie van Porsche zit in maatje small, blijkt de accessoireafdeling van Porsche maar liefst van 9 dec tot 1 jan dicht te zijn voor inventaris! :sleep: Er kan dus niks meer bijbesteld worden van de nieuwe collectie ‘Kerstartikelen’ van Porsche door de OPC’s! Qua timing ook wel schitterend 😕

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • of ge moet de chance hebben dat het bvb wel nog in de juiste maat aanwezig is. Dat roze jasje is er vb wel nog in de maat Large in Knokke, maar als je een small nodig hebt, heb je het vlaggen natuurlijk… 😐

Anoniem

Nu weten we ook waar Mushroom zijn eindejaarspremie aan uitgeeft .

Ik zal iets anders als geschenk moeten kopen als ze nu al gesloten zijn .Commerciele aanpak . :applaus:

hier geen blokkering :relaxman:
          Mooi :engeltje:

Jokke wist meteen hoe laat het was… :mrgreen:

en Bart; het feit dat de website hier al geblokkerd wordt op het werk, kaat al een en ander vermoeden wat uw collectie roze jasjes betreft… :lekker:

Die heeft dan geen vijf maanden moeten wachten 😈
              En je hebt gelijk . Zo doet men geen zaken en verliest men ernstige klanten .

[quote=”Mushroom” post=86213]:first: voor klantvriendelijkheid :applaus:

Ging ooit een OPC binnen om een (waarschijnlijk) dure jas te kopen, maar de “boetiek” was dicht om 16u 8)

Ge moet uw plaats kennen bij Porsche hé…[/quote]

Volgens mij zijn er zo veel verhalen over OPC ivm dienstenservice.Mijn belevenis bij OPC: :
                Porsche turbo horloge besteld. :happy: Paar keer getelefoneerd in de eerste 2 tot 3 maanden.Telkens kreeg ik te horen:”uw horloge is besteld en dus onderweg.Nog een maand verder:zelfde verhaal.Toen stelde ik voor dat OPC mij zou verwittigen als het horloge was aangekomen.Zo gezegd,zo gedaan.Nog eens twee maanden later :OPC nam met mij contact op om te bevestigen dat mijn horloge was aangekomen 😀 .Op het einde van dezelfde week rij ik naar daar:”ja meneer,uw horloge was hier tot gisteren,toen was er een klant die hetzelfde horloge wilde en dan heb ik dat maar aan hem verkocht”was de uitleg. :applaus: ruzie .
                Als ik zo mijn eigen zaak moest runnen was ik al lang failliet.

@Porschky: Hier kan je nog roze jasjes bestellen…

:driver:

Wim

Komt omdat het weer goed gaat met porsche zekers. 😕

:first: voor klantvriendelijkheid :applaus:

Ging ooit een OPC binnen om een (waarschijnlijk) dure jas te kopen, maar de “boetiek” was dicht om 16u 8)

Ge moet uw plaats kennen bij Porsche hé…

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.