Ook schade gereden

Home Forum Zeverhoekje Ook schade gereden

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

[quote=”Rocco” post=85015]haha lachen met een gedeukte mens … wacht maar tot ik terug kom het lachen zal u snel vergaan 😈 😉 :lol:[/quote]

Troost je Rocco , ik heb er gisteren voor mogen zorgen dat je niet alleen bent . Nu kunnen we het leed delen .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 135)
      • Proficiat , zéér mooi resultaat , strak, sober , en euh….. nee dit is geen kel.. 😀

Toch maar het slechte weer getrotseerd en de BBS’jes er even onder gezet voor de foto

Hartelijk dank allemaal voor de complimentjes .
            al gaat het niet om een Porsche 😆

[quote=”porschky” post=89083]job well done: heel wat veranderen tov een standaard, en toch laag blijven scoren op de ‘petjesschaal’! Zo moet dat!![/quote]

Dat is de bedoeling hé . Ik wil er geen petjesauto van maken . Daar zijn we nu net te oude voor geworden 😈

Ik sluit me aan bij de rest!!
              Is inderdaad allemaal *zéér* netjes!!!

:applaus:
                is nieuw! Zeer geslaagd!!

Anoniem

Koen proficiat ,is meer dan geslaagd .
                  Je hebt een nieuwe wagen .
                  Wens je vele veilige kilometers .

job well done: heel wat veranderen tov een standaard, en toch laag blijven scoren op de ‘petjesschaal’! Zo moet dat!!

Top Koen, ziet er heel erg goed uit ! :first: :respekt:

Wim

Ziet er weer perfect uit Koen, en nu weer genieten.

Anoniem

ziet er terug als nieuw uit 😀
                          Nu vele schadeloze km’s :driver:

:respekt: Wow die is ok :first:

Ja hé JP .
                              Ik ben ook erg tevreden over het resultaat en het afgeleverde werk .

Anoniem

“Love is all”
                                Mooi geworden Koen!

Vandaag stond ze op ons te wachten voor afhaling .
                                  Jongens wat is ze mooi geworden .
                                  Ik kon niet stoppen om fotootjes te schieten .
                                  Die met de GSM zet ik hier neer .
                                  De betere met de camera in MIJN ALBUM
                                  Dit weekend eens de andere velgen opzetten en het steenslagmasker en dan (als het weer goed zit) een leuke locatie voor betere foto’s

[quote=”911-lover” post=88883]Dat zouden er misschien wel enkele willen , maar het lukt ze echt niet hoor 😈
                                    Zoals steeds gezegd , ik ben een autofreak met een voorkeur voor Porsche , en dat blijft :first:[/quote]

Toch geen spoken zien!!!
                                    Hoewel, Moammar, Hosni, Zine Al-Abidine en Bashar zegden en zeggen dit ook ooit.
                                    “Ik ben wie ik ben en vraag niet waarom…”
                                    :engeltje: 😆 :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 135)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.