Ook schade gereden

Home Forum Zeverhoekje Ook schade gereden

• Maker
    Discussie
  • [quote=”Rocco” post=85015]haha lachen met een gedeukte mens … wacht maar tot ik terug kom het lachen zal u snel vergaan 😈 😉 :lol:[/quote]

Troost je Rocco , ik heb er gisteren voor mogen zorgen dat je niet alleen bent . Nu kunnen we het leed delen .

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 135)
    • De wagen is nu vier dagen binnen en zolang mag ik met een Corsa B diesel rondrijden 😕

Maar op die 4 dagen zijn ze al verder dan na 9 maanden waar ik destijds mijn Porsche had binnen gedaan (vergelijkbare werken) .

Hier de fotootjes hoe de wagen er nu bij staat

0

Ik heb eraan gedacht het in carbon te laten doen , maar dat was VOOR ik verplcht was spuitwerk te laten uitvoeren .
        Daarom nu in het blinkend zwart spuiten .
        Ik kan het dan nog wrappen met carbon .
        En ach Wim , zoveel mensen zoveel meningen .
        Ik vind het leuk , en daar draait het om bij mijn wagen .
        Stoort het de volgende eigenaar moet die maar op zoek naar een andere of het terug zilvergrijs laten doen . 😉

0

ik vind het zo al beter te pruimen, maar vraag me af of een ‘carbonlook’ zoals bij de M3 niet mooier zou zijn?

0
          Wim

Kan het dan nog niet mooi vinden Koen.

0

Zoals geschreven gaat dat zwarte dak ook niet zo worden .
              Zo vind ik het ook op niks trekken .
              Het dak wordt enkel zwart tussen de rubbers bovenaan .
              Zoals Mercedes Audi en BMW dat hebben .
              En in blinkend zwart en niet matzwart zoals de fotoshop

Voorbeeldfotootje

0
              Anoniem

Zo te zien een totale make over ,Koen gaat er een cabrio van maken of is dit een targa dak 😉 😉 .Het zwarte dak vind ik ook iets minder .De rest Ok.

0

is de ‘cabrio-look’ hé Wim… :mrgreen:

0
                  Wim

Ik vindt dat zwarte dak niet zo geslaagd Koen. 😳

Eerste foto daar in tegen. :relaxman:

0

Tweede probeersel van hem , maar drie fouten in .
                      achterste ramen worden getint (licht) , het zwarte wordt blinkend en niet zwart , en het dak wordt enkel bovenaan zwart en niet de raamstijlen zoals hier gedaan .
                      Tja , uitleg geven via mails is niet altijd even duidelijk 😀

0

Niet komen waar ik werk Mark .
                        ik sta niet achter die zaak en we mogen de keuken niet verlaten .
                        We zullen zo eens afspreken .

0

super vet!!!!
                          Komt goed! Ben ik van overtuigd!
                          De eerste rit is naar het restaurant, kom ik iets eten! Beloofd!

0

En als het werk dan nog navanant geweest was Mark , maar ook dat niet .
                            Wordt er nog steeds boos om .
                            Een maat van me is bezig met fotoshoppen.
                            Dan kunnen we ongeveer zien wat het zou kunnen worden .
                            Dit is zijn eerste snel snel probeersel (testje)
                            Witte reflectors en minkers te zien , mistlampkappen (moeten wel in de kleur van de wagen komen) , de Alessio’s eronder , verlaagd , zwarte spiegels en scoop en de zwarte koplampen.
                            Betere foto’s komen later van hem

0

zulke wachttijd heb ik ook ooit meegemaakt, never again dat ik daar mijn P nog aan toevertrouw!!!! Dat we daar geduld voor hebben gehad….tja, al doende leert men bij natuurlijk.

Ben benieuwd naar het resultaat Koen!

0

Zeker weten Wim .
                                Binnen een paar uurtjes is het zover en kan ze binnen .
                                En dan het ergste ….. wachten tot ze klaar is .
                                Zal gelukkig geen 10+ maanden duren zoals ik ooit met de P heb meegemaakt 👿

0
                                Wim

Ziet er goed uit Koen, en straks weer genieten. 8)

0
                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 135)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.