Ook schade gereden

Home Forum Zeverhoekje Ook schade gereden

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

[quote=”Rocco” post=85015]haha lachen met een gedeukte mens … wacht maar tot ik terug kom het lachen zal u snel vergaan 😈 😉 :lol:[/quote]

Troost je Rocco , ik heb er gisteren voor mogen zorgen dat je niet alleen bent . Nu kunnen we het leed delen .

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 135)
      • De wagen is nu vier dagen binnen en zolang mag ik met een Corsa B diesel rondrijden 😕

Maar op die 4 dagen zijn ze al verder dan na 9 maanden waar ik destijds mijn Porsche had binnen gedaan (vergelijkbare werken) .

Hier de fotootjes hoe de wagen er nu bij staat

Ik heb eraan gedacht het in carbon te laten doen , maar dat was VOOR ik verplcht was spuitwerk te laten uitvoeren .
          Daarom nu in het blinkend zwart spuiten .
          Ik kan het dan nog wrappen met carbon .
          En ach Wim , zoveel mensen zoveel meningen .
          Ik vind het leuk , en daar draait het om bij mijn wagen .
          Stoort het de volgende eigenaar moet die maar op zoek naar een andere of het terug zilvergrijs laten doen . 😉

ik vind het zo al beter te pruimen, maar vraag me af of een ‘carbonlook’ zoals bij de M3 niet mooier zou zijn?

Wim

Kan het dan nog niet mooi vinden Koen.

Zoals geschreven gaat dat zwarte dak ook niet zo worden .
                Zo vind ik het ook op niks trekken .
                Het dak wordt enkel zwart tussen de rubbers bovenaan .
                Zoals Mercedes Audi en BMW dat hebben .
                En in blinkend zwart en niet matzwart zoals de fotoshop

Voorbeeldfotootje

Anoniem

Zo te zien een totale make over ,Koen gaat er een cabrio van maken of is dit een targa dak 😉 😉 .Het zwarte dak vind ik ook iets minder .De rest Ok.

is de ‘cabrio-look’ hé Wim… :mrgreen:

Wim

Ik vindt dat zwarte dak niet zo geslaagd Koen. 😳

Eerste foto daar in tegen. :relaxman:

Tweede probeersel van hem , maar drie fouten in .
                        achterste ramen worden getint (licht) , het zwarte wordt blinkend en niet zwart , en het dak wordt enkel bovenaan zwart en niet de raamstijlen zoals hier gedaan .
                        Tja , uitleg geven via mails is niet altijd even duidelijk 😀

Niet komen waar ik werk Mark .
                          ik sta niet achter die zaak en we mogen de keuken niet verlaten .
                          We zullen zo eens afspreken .

super vet!!!!
                            Komt goed! Ben ik van overtuigd!
                            De eerste rit is naar het restaurant, kom ik iets eten! Beloofd!

En als het werk dan nog navanant geweest was Mark , maar ook dat niet .
                              Wordt er nog steeds boos om .
                              Een maat van me is bezig met fotoshoppen.
                              Dan kunnen we ongeveer zien wat het zou kunnen worden .
                              Dit is zijn eerste snel snel probeersel (testje)
                              Witte reflectors en minkers te zien , mistlampkappen (moeten wel in de kleur van de wagen komen) , de Alessio’s eronder , verlaagd , zwarte spiegels en scoop en de zwarte koplampen.
                              Betere foto’s komen later van hem

zulke wachttijd heb ik ook ooit meegemaakt, never again dat ik daar mijn P nog aan toevertrouw!!!! Dat we daar geduld voor hebben gehad….tja, al doende leert men bij natuurlijk.

Ben benieuwd naar het resultaat Koen!

Zeker weten Wim .
                                  Binnen een paar uurtjes is het zover en kan ze binnen .
                                  En dan het ergste ….. wachten tot ze klaar is .
                                  Zal gelukkig geen 10+ maanden duren zoals ik ooit met de P heb meegemaakt 👿

Wim

Ziet er goed uit Koen, en straks weer genieten. 8)

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 135)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.