Ook schade gereden

Home Forum Zeverhoekje Ook schade gereden

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

[quote=”Rocco” post=85015]haha lachen met een gedeukte mens … wacht maar tot ik terug kom het lachen zal u snel vergaan 😈 😉 :lol:[/quote]

Troost je Rocco , ik heb er gisteren voor mogen zorgen dat je niet alleen bent . Nu kunnen we het leed delen .

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 135)
    • Wim

Gaat inderdaad ook niet helpen denk ik.

Maar probleem zit hem in de lange droogte denk ik, want hier in ons dorp zit een berger, en die heeft het nog drukker dan als er sneeuw lag in de periode vorig jaar.

Anoniem

Ik hoop ook dat het gaat stoppen, begin zelf ook al schrik te krijgen.
          Misschien maar een slotje zetten moderators, maar dat zal vrees ik niet helpen 🙁

Anoniem

Koen en Cederic wat een ellende allemaal voor jullie .
            Het mag eens beginnen stoppen .
            Lijkt me een klein wonder dat de letstels niet erger zijn .

Hou de moed erin .

nee, jp. Wonder bij wonder heeft hij enkel een blauw ook en was hij de eerste dagen wat stijf.

@koen
              : het chassis en de assen zijn ook geplooid , dus is een totaalschade…
              Het is altijd jammer om te zien dat al je investeringen in een wagen verloren gaan.
              De wagen was nog maar +-3000 km herspoten; idem nieuwe schroefkit; interieur in alcantara; motorkap; voorlichten en banden.

Het mocht niet zijn… Allez ja t’is maar een auto. Die zullen er langer zijn dan ons!

Dat ziet er idd ook niet goed uit Cederic .
                Alsof jij en je familie je deel al niet gehad hebben de laatste weken
                En bij zo’n Tigra loont het niet meer om op te maken .

Ik hoop dat de mijne eind volgende week binnen kan gestoken worden .
                ik heb al een offerte binnegekregen die me erg meevalt . Nu afwachten op diegene waar ik de avond zelf hen gereden ben (brengt offerte medio volgende week).
                En de interessantste heeft de job .
                Ben volop aan het rondzoeken voor extra onderdelen nu ze toch vervangen moeten worden en een paar extra wensen .
                Dakje , scoop , spoiler en spiegels in het zwart , misschien achterste ramen tinten , andere velgen (heb er eentje stuk) andere matten en koffermat die besteld waren voor de crash in het bezit en witte zijpinkers en reflectors net besteld .
                Nu we toch in de kosten zitten effe doordoen dat alles naar wens wordt 😎

Anoniem

Nog maar es!!!!!
                  Schoonbroer gelukkig niet gekwetst Cederic?
                  Goed omlezen dat de andere partij bekend is.

F*ck.
                    ‘t Is hier tegen elkaar op de laatste tijd, om ter meeste blutsen. Ik doe (hopelijk) lekker niet mee hoor 😉

rjf

Damn, damn. dikke shit hier de laatste tijd …

Ben blij dat de mijne ondertussen onder de cover staat tot in April… 🙂

Amaai, wa gebeurt er hier allemaal deze week??????

Gelukkig zat ik niet aan het stuur, het was mijn schoonbroer die mijn wagen terug naar huis bracht.
                          ik ging hem net te koop stellen, nu ik mijn gti heb.

Mijn zus reed voor met haar wagen met mijn schoonbroer in mijn tigra op +-70m aftand.
                          Op een baan waar je 90 mag heeft plots een bestuurder besloten om even tussen de 2 wagens een zijstaat in te slaan, met alle gevolgen….

Mijn schoonbroer heeft alles toe gesmeten, de andere wagen nog kunnen ontwijken, maar dan zijn de remmen geblokkeerd en is hij beginnen slippen = 2 boompjes van ong 30cm diameter omver, 2 verkeersborden en een “duiker” van aan de gracht.

Alles is nu binnen bij de verzekering, de andere bestuurder betwist zijn onrecht. Waar gaan we toch naartoe??

ai, dat is idd minder koen 🙁

Maar euhm, kijk eens wat er met mijn auto maandag is gebeurt :

Damn Koen, das echt wel jammer. Hopelijk kan de herstelling vlot gebeuren…

Zeg, dat mag hier nu stoppen é 🙁

sneu voor jou Koen! De mentale veerkracht die je nu toont is waardevol, maar dat maakt het hele gebeuren er uiteraard niet leuker of goedkoper door… 🙁 Dus oprecht sterkte gewenst bij het doorspoelen van deze tegenslag…

En ik kan niet ontkennen dat ik door de ervaringen van sommigen hier de laatste tijd mezelf er toch op betrap heel wat ingehoudener te rijden als de condities niet optimaal zijn. Het kan allemaal snel verkeren, ook eergisteren was mijn straat helemaal afgezet door een dodelijk ongeval! Het is snel donker, het ligt nat met veel afgevallen bladeren op de weg, nu ook geen verlichting meer hier en daar; het maakt het allemaal niet veiliger!

Zolang problemen op te lossen zijn met geld zijn ‘t niet echt problemen.
                                  Ook al moest je de P verkopen en een paar jaar zonder zitten, da’s niks ivm persoonlijke problemen: overlijden van iemand, problemen met de partner, etc…
                                  Zo’n overpeinzingen waren de aanleiding van het eerste real life café remember 😉

Way to go Rocco & Koen! ‘t Is niet plezant maar shit happens.
                                  Heb gisteren ook efkes geschoven, ook tegen 20/uur of zo, niet gevrozen of niets… Een plaats waar ik elke dag passeer en nog nooit geschoven heb. Waarom nu wel? Geen idee…

Dat is de instelling Rocco .
                                    Het is “maar” geld .
                                    Gelukkige hebben we zelf niks en zijn we gezond .
                                    Er zijn ergere dingen in het leven dan een onvoorziene financiele uitgave .
                                    Tuurlijk zal het effe slikken zijn (heb ook nog even de BIV en taks aangekregen van 2385€ die binnen 2 maanden moet betaald worden) maar dat wordt weer snel vergeten als we er éénmaal weer in kunnen rondtoeren en genieten .

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 135)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.