- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
14 juli 2011 om 13:48
Dag allemaal,
Na hier al meer dan een jaar te vertoeven wil ik me toch ook even graag voorstellen.
Ik ben Jorgen, ondernemer uit Hasselt.
Ik heb twee bedrijven : http://www.mila-interior.be , met dit bedrijf richten we vooral hotels in, mijn ander bedrijf http://www.lebl.be is een productiebedrijf voor originele limburgse projectmeubelen.
Ik ben gepassioneerd door alles met vier wielen, heb zes jaar vlak tegen het racecircuit in Zolder gewoond…
Een porsche heb ik nog niet, maar ben al even op zoek.
Er staan er twee op mijn verlanglijstje :Eerst en vooral een 912 van 1968 (mijn geboortejaar), ik ben altijd enorm gecharmeerd geweest door dit model. en als die dan nog even oud is als mij is wel leuk meegenomen. Na een heel leuk gesprek met Cabrio Wim moet ik eens dringend bij hem langsgaan om hier werk van te maken, 31 juli kom ik ook, dan kunnen we al eerste plannen smeden.
Als tweede zoek ik een nieuwe porsche, ik heb op het punt gestaan om een 997 aan te schaffen maar ik heb besloten te wachten op de 991, geduld is een mooie deugd zegt men 🙂
Momenteel rij ik bmw (X3) maar het al heel wat versleten (enkele bmw’s, Alfa’s, vw’s, …)
Rij jaarljks rond de 100.000 km, dus porsche zal nooit als daily gebruikt worden.Maar zoals hier al dikwijls is verteld, zoeken en dromen is al even leuk als bezitten, dus ik huldig dit principe nog even.
Heb ondertussen ook al wat mensen leren kennen hier, 911-lover (Koen) heeft mijn katten overgenomen na onze verhuis, Etieke is hier nieuwe sloten komen plaatsen, zo zie je maar forum kan ook voor andere zaken nuttig zijn.
Een andere passie is watersport, vooral Jetski en zeilen, maar ja dat hoort op andere fora thuis 😀
twee andere auto’s die ik nog wil verzamelen horen hier niet echt thuis maar ik wil het toch even meegeven : Een bmw Z1 en een Citroën Mehari staan al jaren hoog op mijn verlanglijstje.
Zelf ben ik getrouwd en twee kinderen van 10 en 8 jaar.
En volgens mijn vrienden ben ik prettig tot zwaar gestoord… 👿Voila, ik kom jullie wel allemaal eens tegen.
Groet
Jorgen
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.