ook zoekende…

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen ook zoekende…

• Maker
    Discussie
  • hallo Porchisten,

ik ben al een tijdje “member” op dit forum, maar al een paar jaar weinig actief.
    Mijn enige Porche ervaring tot hiertoe was eens meerijden met de Cayenne van een klant.
    Daar zou ik nu verandering in willen brengen.
    Het heeft heel wat inspanningen gekost :engeltje: , maar ik heb mijn wederhelft ervan kunnen overtuigen wat plaats in onze garage te maken om mijn jongensdroom te realiseren. En dat is een elfje uit de jaren ’80.
    Concreet ben ik dus op zoek naar een goeie 911. Zo origineel mogelijk. Liefst met G50 bak en in een leuke kleur.

Dat ik niet de enige ben die zo’n wagen wel ziet zitten heb ik ondertussen al door :mrgreen:

Moest er iemand mij eens een stukje willen laten (mee)rijden met zijn 911 uit de jaren ’80, stuur mij gerust een berichtje 8)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 112)
    • [quote=”Maarten R” post=99708]’t “hok” [/quote]
      :first: voor humor! :mrgreen:

PB

Ik bol normaal gezien Dinsdag of Woensdag richting Luxemburg uit…

‘t “hok” is klaar. De voorbumper is herspoten en een nieuwe moustache werd geplaatst. Gerard heeft de P ook nog een onderhoud gegeven.

Daarnet bevestiging gekregen dat mijn verzekering en nummerplaat in orde zijn, dus ik kan één van de volgende dagen richting Huy om de wagen op te halen.

Toevallig niemand uit de buurt van Gent die deze week die richting uit moet? 😀

PB

L O L @ porschky

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Black/ninja.png[/IMG][size=2]°Destroy Zalf Modus°[/size]

:sarcastisch
              Rare doos wel voor blauw pillekes 😉

blufaminol.jpg
                Mush, je andere bestelling is aangekomen…

Hahahaha!!! tranen van het lachen hier

PB

Nee, was de laatste tube die ik aan jou had meegegeven. :happy:

Thx!
                      I needed those!! 8)
                      Btw, heb jij die zalf tegen schaamluizen nog altijd? :happy:
                      Iemand op ‘t werk vroeg er achter 😳

PB

*Schuift zijn Sertraline door naar Mushroom* Chill Honey Bun :mrgreen:

*Haalt opgelucht adem* 🙂

Wim

Is/was een grapke hè mannen. 😳

[quote=”Remmel” post=99112]
                              Zo heeft Mushroom het ongetwijfeld niet bedoeld.[/quote]
                              Zeer zeker niet! 😯
                              We moeten hier toch niet op onze woorden beginnen letten hé? 😮 😕
                              Ik heb ook al een paar keer naar de mijne gerefereerd als “mijn hok”.

Aub:

Hok1
                              Hok2
                              Hok3

Zowel de blauwe, de zwarte als de ex-toekomstige zijn al gecatalogeerd als “hok” 8)

Mee eens Wim.
                                Een Super hok nog wel.

“Hok” dat klinkt teveel als “wrak” of “kooi” 😕

Zo heeft Mushroom het ongetwijfeld niet bedoeld.

Wim

[quote=”Mushroom” post=98455]Mooi hok! :first: :respect2:[/quote]

Dit is volgens mij een hok op wielen. 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 112)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.