ook zoekende…

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen ook zoekende…

• Maker
    Discussie

• maarten
    Deelnemer

hallo Porchisten,

ik ben al een tijdje “member” op dit forum, maar al een paar jaar weinig actief.
      Mijn enige Porche ervaring tot hiertoe was eens meerijden met de Cayenne van een klant.
      Daar zou ik nu verandering in willen brengen.
      Het heeft heel wat inspanningen gekost :engeltje: , maar ik heb mijn wederhelft ervan kunnen overtuigen wat plaats in onze garage te maken om mijn jongensdroom te realiseren. En dat is een elfje uit de jaren ’80.
      Concreet ben ik dus op zoek naar een goeie 911. Zo origineel mogelijk. Liefst met G50 bak en in een leuke kleur.

Dat ik niet de enige ben die zo’n wagen wel ziet zitten heb ik ondertussen al door :mrgreen:

Moest er iemand mij eens een stukje willen laten (mee)rijden met zijn 911 uit de jaren ’80, stuur mij gerust een berichtje 8)

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 112)
      • Prachtig :applaus: Ken je de juiste benaming van het kleur .

mooi mooi mooi

PB

Nice ! en veel plezier in je nieuwste aanwinst. :driver:

Knap ding en proficiat zou ik zeggen!

:respect2: :applaus: Proficiat

Mooi, geniet er van ! en veel rijplezier :driver:

Mooi hok! :first:
                    Geniet ervan!! :respect2:

proficiat Maarten, vele veilige kms gewenst :drink:

:applaus: :applaus: :applaus:

niet meer zoekende! 8)

Deze voormiddag uitgebreid onderstaande wagen laten inspecteren, toertje gereden en factuurtje laten opmaken door de verkoper.

Als ik even wat meer tijd heb, doe ik wat uitgebreider het relaas.
                          Nu even genieten van de eerste zon op een terrasje.

[IMG]http://i47.tinypic.com/28rjpdw.jpg[/IMG]

Wim

Een stuur maak ik mij minder zorgen om. 😉

Voor de rest met eens, want goed camoufleren is ook een vak.
                            Maar ben daar al een paar keer geweest voor aankoop auto, en moet zeggen dat er wel eerlijk spul staat.
                            Hij laat zijn eigen net als in het begin ook niet meer foppen.

Ook daar moet je een echte kenner mee brengen 😕 Wat mij dan weer tegenstaat is dat in deze [1984] het originele driespaaksstuur ontbreekt. klikkerdeklik

Wim

Hier ook nog een mooie ontdekt.

in afwachting van Johan Dekens’ wagen in juni, ga ik morgen al eens naar deze kijken.

http://www.vroom.be/nl/tweedehands-auto/1567965,fotos,tweedehands-porsche-911-carr.html?imgid=48469510#adsct

Komt deze wagen iemand bekend voor?

moest ik op zoek zijn naar een Alfa of een Ferrari dan had ik liefst van al een rooie. 😉

Voor een Porsche vind ik fel rood wat minder geslaagd. Vormt een beetje een contrast met het imago van degelijkheid en traditie.
                                    Maar da’s mijn persoonlijke (en bescheiden) mening en ik wil zeker niemand schofferen die met een rooie Porsche rijdt.

Trouwens:
                                    Des goûts et des couleurs on ne discute pas…

en blauw vind ik een mooie kleur voor een Porsche… 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 112)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.