ook zoekende…

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen ook zoekende…

• Maker
    Discussie

• maarten
    Deelnemer

hallo Porchisten,

ik ben al een tijdje “member” op dit forum, maar al een paar jaar weinig actief.
      Mijn enige Porche ervaring tot hiertoe was eens meerijden met de Cayenne van een klant.
      Daar zou ik nu verandering in willen brengen.
      Het heeft heel wat inspanningen gekost :engeltje: , maar ik heb mijn wederhelft ervan kunnen overtuigen wat plaats in onze garage te maken om mijn jongensdroom te realiseren. En dat is een elfje uit de jaren ’80.
      Concreet ben ik dus op zoek naar een goeie 911. Zo origineel mogelijk. Liefst met G50 bak en in een leuke kleur.

Dat ik niet de enige ben die zo’n wagen wel ziet zitten heb ik ondertussen al door :mrgreen:

Moest er iemand mij eens een stukje willen laten (mee)rijden met zijn 911 uit de jaren ’80, stuur mij gerust een berichtje 8)

7 reacties aan het bekijken - 106 tot 112 (van in totaal 112)
        • Had hem ook al zien staan .De laatste maanden worden er hoge prijzen gevraagd voor de klassiekers .Te hoge prijzen? Ja en neen . Veel van die wagens zijn veel te lang ondergewardeerd geweest ,en bovenal wat er rond reed was in een lamentabele staat .Nu gaat er meer aandacht naar bepaalde oudjes maar er zijn minder goede exemplaren te vinden ,vraag en aanbod .
          Neem het niet verkeerd op maar worden die prijzen te duur ??????. Ik denk het nog niet ,als je ziet wat een deftige 911 2.2 E ,S ,911 2.4 E of S-je enz gaan .

Wim

Deze is iets over de top, ook al gezien het kleurverschil en de slechte passing achteraan.
            Maar voor een goede 3.2 moet je toch rekenen op een bedrag van 21 tot 27.5K

ietsje erover denk ik, maar ja het zijn autohandelaars die vragen wat ze willen 😉

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=213452822

… dit soort advertenties doen mij de moed wel wat in de schoenen zinken.
                Dit is het soort wagen dat ik zoek, maar zijn dat realistische prijzen?

een late 3.2 bedoelde ik dus.

ondertussen merk ik dat ik het “te koop” topic met mijn zoektocht aan het vervuilen ben. 😳
                  Kan één van de mods dit verplaatsen…

Wim

Mooi dat je ze om gekregen hebt, en de zoektocht is ook al leuk. 💡
                    Maar als ik het goed begrijp ben je dus op zoek naar een late 3.2 of een vroege 964, omdat je een G50 bak wilt.
                    En deze zijn pas vanaf model ’87 erin geplaatst.

7 reacties aan het bekijken - 106 tot 112 (van in totaal 112)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.